בן 40 מאשקלון נאשם באיומים על חברתו לשעבר: "אני ארצח אותך"

מיכאל קפליושניק, 40 מאשקלון, נאשם בביהמ"ש המחוזי בב"ש גם בתקיפת בת הזוג לשעבר. באחד המקרים איים: "או שאת חוזרת אלי או שאת מתה"
רונן לוי |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד מיכאל קפליושניק, בן 40 מאשקלון, לאחר שתקף ואיים על חברתו לשעבר. לקפליושניק יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, איומים ותקיפת בת זוג שגרמה לחבלה של ממש.

מכתב האישום עולה כי קפליושניק והמתלוננת היו במערכת יחסים שהסתיימה לפני מספר חודשים. לפני כשבועיים, הגיע קפליושניק לדירתה של המתלוננת בשעות הערב, ולאחר שביקשה ממנו לעזוב הוא נותר בסביבת הדירה. כאשר יצאה המתלוננת מהדירה, שלף קפליושניק סכין יפנית ואיים עליה באומרו: "אני ארצח אותך", "את בקשר עם גברים", "את לא תהיי עם אף אחד אחר", ו-"או שאת חוזרת אליי או שאת מתה". המתלוננת שאלה את קפליושניק אם הכל בסדר ועזבה את המקום במונית.

מאוחר יותר, כאשר חזרה המתלוננת לביתה, מצאה את קפליושניק בתוך הדירה. היא ניסתה לעזוב, אך קפליושניק הפציר בה לשוחח עימו מספר דקות והיא נעתרה. כשהתכוונה לעזוב, נעל קפליושניק את הדלת, שלף סכין ואיים עליה שוב. הוא הצמיד את הסכין לצווארה ואיים לדקור אותה. המתלוננת התחננה לנפשה, צעקה ודחפה אותו בניסיון להגן על עצמה.

ניצלה בזכות עוברת אורח

עוברת אורח ששמעה את צעקות המתלוננת עלתה לדירה וביקשה לפתוח את הדלת. קפליושניק בתגובה דחף את המתלוננת לכיוון החדר ואמר לעוברת האורח לעזוב את המקום. בשלב מסוים כשהמתלוננת ניסתה לפתוח את הדלת, קפליושניק חתך אותה בידה עם הסכין. בעוד המתלוננת מנסה להתנגד וצועקת לעזרה, החל קפליושניק לדקור אותה בחלקי גופה ולאיים עליה.

בעקבות דיווח של עוברת האורח לשירותי החירום, הגיעו שוטרים לדירה. אז קפליושניק תפס את המתלוננת בשערה וניסה לדחוף אותה לחדר, אך היא הצליחה להשתחרר ובשארית כוחותיה, היא זחלה לכיוון הדלת ופתחה אותה לשוטרים.

בנוסף, בשתי הזדמנויות שונות תקף קפליושניק את המתלוננת – פעם אחת עם קסדה ופעם אחרת עם אגרוף, שגרם לה דימום באפה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות: "המשיב תקף את המתלוננת באכזריות תוך שימוש בסכין, ולא נעתר להפצרותיה לחדול ממעשיו. רק בשל תושייתה של עוברת אורח ששמעה את צעקות המתלוננת והזעיקה עזרה, המשיב חדל ממעשיו."

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות