אב נאשם: כפת את בנו כ"אקט חינוכי"

כתב האישום נגד האב, עבד אל חרמאן אבו ערארה מלוד, מייחס לו איומים, חטיפה והתעללות בקטין: "הטיל פחד ואימה על בנו, השפיל וביזה אותו"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד עבד אל רחמאן אבו ערארה, 42 תושב לוד, בגין איומים, חטיפה, והתעללות בקטין ע"י אחראי. הנאשם כפת, איים ותקף את בנו הקטין כ"אקט חינוכי" וכדי "ללמדו לקח", על רקע פניית הקטין למשטרה בעקבות קטטה בין בני משפחתו.

על פי כתב האישום, בתחילת החודש התרחשה קטטה על רקע סכסוך מתמשך בין שני פלגים בתוך משפחתו של הנאשם. לאחר הקטטה, בנו הקטין של הנאשם אמר כי בכוונתו להתלונן במשטרה, ואילו הנאשם איים עליו שלא לעשות כן, אחרת "תראה מה אעשה לך". למרות זאת, הגיע הקטין לתחנת משטרת לוד והגיש תלונה.

שיטת חינוך?

הנאשם המתין לקטין ביציאה מן התחנה ובעזרת בני משפחה נוספים הכניס אותו לרכב והסיע אותו לביתו של קרוב משפחה. בהגיעם לבית, כפת את ידיו ורגליו של הקטין והכה אותו באגרופים בפניו. לאחר מכן הכניס אותו בשנית לרכב בעודו כפות ונסע עימו לביתם. שם השליך את הקטין הכפות על הרצפה, והחל להצליף בו באמצעות שרשראות ומקלות, וכן הכה אותו ובעט בו בכל חלקי גופו כשהוא ללא יכולת להתגונן.

הקטין זעק כל אותה העת אך הנאשם לא חדל ממעשיו גם כאשר בני משחה אחרים שהיו נוכחים במקום ביקשו ממנו לחדול. המעשים הופסקו לבסוף עם הגיעם של שוטרים אשר הוזעקו למקום ע"י בני המשפחה, ומצאו את הקטין כשהוא שכוב כפות וחבול על הרצפה. לטענתו ביצע את המעשים כ"אקט חינוכי" וכדי "ללמד את בנו לקח".

בגין המתואר, נאשם אבו ערארה בעבירות של חטיפה, איומים והתעללות בקטין בידי אחראי. במקביל לכתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד תום ההליכים בה נכתב: "מדובר במעשי התעללות אשר נעשו באכזריות רבה, תוך הטלת פחד ואימה משמעותיים על הקטין, השפלה וביזוי, בעלי פוטנציאל חמור במיוחד של פגיעה פיזית ונפשית בקטין, הכל כשיטת חינוך שהמשיב דוגל בה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות