נאשם בהטרדת בת זוג: "10 אלף שיחות בחודש"

תושב כפר יונה בן 26 נאשם בהטרדת בת זוגו ולפי כתב האישום נגדו הוא חייג אליה עשרות אלפי פעמים בחודש, איים עליה וגרם לנזק כבד לרכבה
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב כפר יונה, בן 26, שנאשם בהטרדת בת זוגו כשהוא מחייג אליה אלפי פעמים בחודש, איים עליה וגרם לנזק כבד לרכבה.

מכתב האישום עלה כי באחד המקרים, הנאשם נסע עם הקורבן ברכבו ולאחר שהעירה לו על אופן נהיגתו השליך אותה מרכבו, סגר את הדלתות ונסע לעברה עד שנמלטה ברגע האחרון. במקרה אחר, כשביקשה להיפרד, הגיע הנאשם לרכבה, שם חרט על דלת הרכב "זונה".

בנוסף, הגיע הנאשם פעמיים אל מקום עבודתה בניסיון לשכנעה שתחזור בה. משעמדה בסירובה, ניגש הנאשם אל רכבה ופינצ'ר את צמיגי רכבה. הוא המשיך להטריד ולאיים, כשבחודש אחד ביצע 10 אלף שיחות לקורבן.

כאמור, הנאשם המשיך לשלוח הודעות מאיימות לקורבן וגרם לרכבה נזק כולל המוערך בכ-10 אלף שקלים. מעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה שנוהלה בתחנת שדות, והוגש כנגדו כתב האישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות