הפורץ הסדרתי נתפס: "גנב גם מעגלת תינוק"

יחידת התביעות של משטרת ת"א הגישה כתב אישום נגד תושב חיפה, 46, החשוד כי ביצע הוא אחרי לעשרות מקרי גניבה ברחבי העיר
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

משטרת לב ת"א עצרה גנב סדרתי – יחידת התביעות הגישה נגדו כתב אישום בעשרה אישומים של התפרצויות, הסגות גבול גניבות, ושימושים בכרטיסי חיוב באלפי שקלים.

על פי החשד, נהג החשוד לגנוב, כשהוא פורץ או מסיג גבול ונכנס למחסנים ולעסקים וגונב לאור יום ולעיני כל, מבלי לברור קרבנות, לרבות גניבת ויזה עבודה מעובדת בבית מלון, וגניבה מעגלת תינוק.

החשוד נהג לגנוב ציוד יקר כקורקינט, מכשירי טלפון ניידים, ארנקים שהכילו במצטבר אלפי שקלים במזומן וכרטיסים אישיים לרבות כרטיסי אשראי, בהם נהג לבצע מספר רב של שימושים, תוך שעות בודדות, בשווי מצטבר של אלפי שקלים.

ראיות דיגיטליות

עם קבלת התלונות פתחו שוטרי תחנת לב ת"א בחקירה ובמסגרתה זיהו ועצרו את החשוד, תושב חיפה בן 46.

לאחר ביצוע תשאולים, פעולות חקירה רבות ואיסוף מגוון ראיות לרבות ראיות דיגיטליות, הצליחו החוקרים לבסס את החשד לעבירות רכוש רבות שביצע במהלכו של חודש, חלק מהאישומים אף ביצע באותו יום בהפרש של שעות בודדות.

עם סיומה של החקירה בשבוע שעבר, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל 10 אישומים בעשרות רבות של עבירות של התפרצויות לעסקים, הסגות גבול, גניבות רבות, בינהן נטילת כרטיסי חיוב וכ 50 שימושים בהם. בנוסף, ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות