צפו: שוחרר בגין עבירות רכוש למעצר בית והמשיך לפרוץ

גם מעצר הבית לא מנע מתושב יפו, 33, להמשיך ולפרוץ – כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו. בתקופה האחרונה פרץ ל-2 מסעדות בשוק הפשפשים וגנב כ-80 אלף שקל
אייל חן |
תיעוד ממצלמות האבטחה באדיבות המשטרה

תושב יפו, בן 33, שהוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות רכוש, שוחרר למעצר בית בקהילה טיפולית, אולם גם מעצר הבית, לא מנע ממנו להמשיך ולפרוץ. אתמול (יום ב') הוגש נגדו כתב אישום בגין פריצה לשתי מסעדות בשוק הפשפשים וגניבת כ-80 אלף שקלים. במקביל לכתב האישום הוגשה בעניינו של הנאשם גם בקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בחודשים האחרונים, הגיע הנאשם אל מסעדה הנמצאת ברחוב רבי חנינא, בשעה 5 לפנות בוקר, הנאשם התפרץ על ידי כך שהפעיל כוח ומעך את דלת ההזזה בכניסה לעסק, הזיז אותה ונכנס אל תוך העסק.

בהמשך גנב מתוך העסק, את הקופה, מחשב נייד ו־2 כספות עם כסף מזומן בסך של כ-70 אלף שקלים ועזב את המקום, במקרה נוסף הוא התפרץ למסעדה ברחוב הגימנסיה העברית, בכך שניפץ עם רגלו את זכוכית דלת הכניסה, פתח את חדלת ונכנס אל תוך העסק. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרם נזק לעסק בשווי של כשלושת אלפים שקלים.

ממצאים פורנזיים

בעקבות שתי ההתפרצויות נפתחו חקירות שבמהלכן חוקרי תחנת יפו הצליחו לאתר ממצאים פורנזיים של טביעות אצבע ודנ"א מדם אשר קשרו את החשוד לפריצות והוא נעצר ובחקירתו אמר כי אכן פרץ למסעדה אחת אולם הכחיש את ההתפרצות בנוגע למסעדה השנייה וטען שהיה עצור במועד ההתפרצות ולאחר שהוטח בו שזה לא נכון, אמר כי אכל ושתה במקום.

מעצרו הוארך מעת לעת ואתמול הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בבקשה שהוגשה לבית המשפט צוין, בין השאר, כי "מדובר במי שביצע את המיוחס לו שעה שהוגש נגדו כתב אישום בעבירות זהות ובית המשפט נתן בו אמון ושחרר אותו למעצר בית בקהילה טיפולית והנאשם אינו יכול עוד לחזור לקהילה בכתובת מעצר הבית כי המדריכים של הקהילה אינם יכולים עוד לפקח עליו".


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות