המורה 'הנערץ' נאשם בביצוע מעשים מגונים במורות ותלמידות

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מורה בחטיבת ביניים במרכז הארץ ולפיו הוא פגע מינית בשתי תלמידות, כבנות 15, בכמה הזדמנויות: "ניצל את מעמדו"
רונן לוי |
מורה, אילוסטרציה Envato

מורה בחטיבת ביניים, בשנות ה-50 לחייו ממרכז הארץ, נאשם בבית המשפט המחוזי בתל אביב, שביצע מעשים מגונים בשתי מורות בבית הספר, בכך שנגע להן בחזה, וכן עשה מעשים מגונים בשתי תלמידותיו, קטינות כבנות 15, במספר הזדמנויות, בכך שנגע להן בישבן ובחזה.

על פי כתב האישום, הנאשם היה המורה של אחת המתלוננות ובאחד הבקרים, עמדה הקורבן ונערה נוספת ליד לוח הכיתה ופתרו תרגילים כהכנה למבחן. הנאשם שהבחין בהן, עבר ליד אחת מהן ביצע בה מעשה מגונה על ידי כך שנגע עם ידו בישבנה מספר פעמים.

התלמידה יצאה מהכיתה ובעת ששבה אליה, פנתה לנאשם  ואמרה לו כי היא מרגישה שאינה מוכנה לבחינה. בתגובה, הרגיע אותה הנאשם באומרו לה: "יהיה בסדר" תוך שהניח אח ידו על החזה שלה. במקרה אחר בחודש אפריל השנה, עמדה התלמידה מחוץ לכיתה ושוחחה עם תלמידה אחרת, כשלפתע נעמד הנאשם מאחוריה ועשה בה מעשה מגונה על ידי כך שנגע בחוזקה בישבנה.

גרסת המורה: "מעריצים אותי"

בתגובה, התלמידה מיהרה להיכנס לכיתה. המקרה אחר במהלך מבחן ניגש הנאשם אל התלמידה כדי לסייע לה בשאלה, ועשה בה מעשה מגונה על ידי כך שבעת שהצביע על דפי המבחן, שלח את ידו ונגע בחזה שלה.

מהחקירה של משטרת מסובים גם עלה כי המורה ביצע מעשים מגונים גם במורות בבית הספר, כאשר במקרה אחד, במהלך אירוע של "הרמת כוסית" בחדר המורים בחטיבת הביניים, התקרב הנאשם לעבר המורה ועשה בה מעשה מגונה בכך שליטף את זרוע ידה בידו כשהוא נוגע בחזה שלה ומלטף אותו. במהלך טיול שנתי יצאו סגל המורים בחטיבת הביניים יחד עם התלמידים וכאשר עמדו בתור לקפה, ביצע בה מעשה מגונה שליטף את החזה שלה.

בבקשה להמשך התנאים המגבילים בהם נמצא המורה צוין כי: "מדובר בנאשם אשר באין מפריע ניצל את מעמדו כמורה בבית הספר, פגע מינית בנשות צוות ובתלמידות קטינות בכיתה ט׳ אותן לימד, וכרסם בתחושת המוגנות שלהן במרחב שאמור היה להיות בטוח עבורן. המשיב ממשיך לדבוק בגרסתו שהינו מורה נערץ״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות