חשד: ביצע עבירות מין בילדים במלון מפונים

המדינה צפויה להעמיד היום (יום א') לדין את ציון ונונו, 64, החשוד כי ביצע את העבירות בילדים, בני 3-7, שפונו מביתם למלון בהרצליה
אייל חן |
ילדה במלון מפונים (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

היום (יום א') יוגש לבית המשפט כתב אישום נגד ציון ונונו בן 64 שביצע עבירות מין בילדים מפונים בני 3-7 במלון בהרצליה ובחקירה הוברר שעל פי החשד ביצע התעללות מינית ממושכת בקטין נוסף מהצפון.

במהלך החודש האחרון ניהלה המשטרה חקירה נגד ונונו מקרית שמונה בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים רכים תוך ניצול שהותו כמפונה וקרבתו לקטינים, בני משפחות מפונים ששהו עימו במלון בהרצליה.

החקירה החלה לאחר דיווח של אם של קטינה בת 4 למוקד המשטרה על חשד לביצוע עבירות מין. מיד לאחר פעולות חקירה ראשוניות, עצרו השוטרים לחקירה את החשוד, שהתגורר באותו בית מלון כמפונה. כבר בשלבים מוקדמים של החקירה איתרו השוטרים חשדות לפגיעה מינית במספר קטינים נוספים. עפ"י החשד, ניצל החשוד את שהותו כמפונה במלון, ובעת שהתקיימו במלון פעילויות לקטינים בני משפחות מפונים ששהו עימו במלון בהרצליה, הגיע לאזורי הפעילות, ופיתה ילדים רכים בני 3-7, להגיע עמו לחדרו, שם ביצע בהם מעשים מגונים.

ראיות וסרטונים

עם התקדמות החקירה חשפו השוטרים חשד למסכת התעללות מינית חמורה וממושכת, שביצע החשוד בקטין נוסף, במשך מספר שנים מאז שהיה בן 6 ועד שמלאו לו 15. על פי החשד, נהג החשוד לבצע בקטין מעשי סדום, בעת שהקטין ואביו התארחו בביתו של החשוד.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב לצורכי חקירה שביצעו החוקרים בשיתוף פעולה עם גורמי הרווחה, ושימוש באמצעי חקירה מגוונים, לרבות, תשאולים, איסוף ראיות מצולמות וסרטונים, הפעלת חוקרי ילדים וחוקר מיוחד. משהבשילה החקירה הוגשה בסוף השבוע שעבר הצהרת תובע נגד החשוד והיום צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין עבירות חמורות של מעשי סדום ומעשים מגונים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות