המורה למתמטיקה נאשם בעבירות מין ברשת

אושרי בוחניק, 29 מחדרה, נאשם כי פנה לקטינים דרך פרופילים פיקטיביים באינסטגרם ובטלגרם, הציע להם לקיים 'יחסי שליטה' ופגע בהם מינית
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד אושרי בוחניק מורה למתמטיקה בן 29 מחדרה, בגין סדרה של מעשי סדום ומעשים מגונים במרמה בקטינים באמצעות הרשת.

על-פי כתב האישום שהוגש בוחניק, מורה למתמטיקה שלימד בחדרה ובבית ינאי, הפעיל מגוון פרופילים פיקטיביים באינסטגרם, בטלגרם, באומיגל ובוווטסאפ והציג עצמו במרמה כנערה בשם "אלין" המעוניינת לקיים עם קטינים קשרים מיניים באמצעות הרשת.

בוחניק פנה לקטינים ברשת באמצעות הפרופילים הפיקטיביים והציע להם לקיים עם הדמות הפיקטיבית יחסי שליטה, במסגרתם ידרשו הקטינים לעשות כל מה שיתבקשו על ידה, והבטיח לקטינים שהם יזכו לפגוש את אלין בעתיד.

הקטינים, שחשבו שהם משוחחים עם נערה בגילם, ביצעו בעצמם מעשים מיניים, לרבות מעשי סדום ומעשי אוננות, צילמו זאת ושלחו לנאשם, וקיימו עמו שיחות וידאו, בהתאם להוראותיו, בשל המרמה. כתב-האישום שהוגש נגד בוחניק כולל תשעה אישומים בעבירות של גרם מעשה סדום בנסיבות אינוס, גרם מעשה מגונה, עשיית פרסום תועבה ובו דמותו של קטין ושיבוש מהלכי משפט. לצד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים, תוך שהיא מציינת את מסוכנותו של הנאשם ואת החשש מפני שיבוש מהלכי משפט על ידו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות