אישום: שדד 3 עוברי אורח בתוך שעה

לפי כתב האישום שהוגש נגד החשוד, נתין זר מאריתריאה, הוא איים בסכין על 3 עוברי אורח וניסה לשדוד אותם. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
הסכין של המחבלת

נתין זר מאריתריאה, בן 35, נאשם כי שדד בתוך כשעה שלושה עוברי אורח בשכונת התקווה לאחר שאיים עליהם בסכין ואמר לאחד מהם: "היום אתה מת אני אדקור אותך". הבוקר (יום א') הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. שוטר שהיה באזור הצליח להגיע בתוך דקות ולעצור את הנאשם.

על פי כתב האישום, לפני עשרה ימים, הלך צעיר מתל אביב ברחוב גואל בעיר ודיבר בטלפון הנייד שלו, הנאשם שהפתיע אותו הגיע וחטף ממנו את הטלפון הנייד, איפר עליו סיגריה ואיים עליו שירצח אותו. במקביל הוציא הנאשם סכין מתחתוניו, החזיק אותה בידו ותפס את הצעיר מהחולצה תוך שגרר אותו לאורך הרחוב. משהצליח הקורבן להיחלץ מאחיזתו של הנאשם, ברח לתוך חנות אופניים סמוכה והתחבא בה.

כעבור כשעה, ירד צעיר אחר מהאוטובוס בתחנה ברחוב ההגנה ובעת שירד בתחנה עצר הנאשם אותו, כשבידו הימנית סכין ודרש ממנו את הטלפון הנייד שלו. בשל חששו נתן הצעיר לנאשם את הטלפון הנייד. הנאשם הסתכל ביישמון ״whatsapp״, סגר את הטלפון ואמר לו לעוף מהמקום. מחששו מהנאשם התרחק הצעיר מהמקום והתקשר למשטרה.

"סכנה לציבור"

לא חלפו 20 דקות וצעיר אחר רכב על אופניו על הכביש ברחוב ההגנה בתל אביב. באותה העת ירד הנאשם אל הכביש, עצר אותו בנסיעתו ודרש ממנו את הטלפון הנייד שלו. בתגובה לבקשת הנאשם, שאל אותו הצעיר מה קרה ואילו הנאשם ביקש ממנו לגשת למדרכה וחזר על דרישתו לטלפון הנייד שלו, משסרב לתת לו את הטלפון הנייד, המשיך הנאשם בדרישתו, שלף סכין מכיסו ולקח ממנו את הטלפון בכוח.

מיד ובסמוך לכך, הגיע שוטר סיור מתחנת שכונות ועצר את הנאשם באופן שמנע ממנו לקחת את הטלפון, בחיפוש שעשה השוטר בכליו של הנאשם הוא תפס במכנסיו סכין וגז פלפל, שהנאשם טען שהם להגנה עצמית.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי: "מעשיו של הנאשם מלמדים על מסוכנות רבה שנשקפת ממנו לציבור בכללותו, כאשר ביצע את המעשים, ברצף ובפרק זמן של כשעה, במתלוננים אותם פגש באקראי ברחוב. המשיב אף ביצע את המעשים תוך הפעלת אלימות כלפי המתלוננים כשהוא מאיים עליהם עם סכין".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות