בת 54 מנס ציונה נאשמת כי ניסתה לרצוח את הגרוש שלה

לפי כתב האישום הוגש לביהמ"ש המחוזי מרכז, וליו האישה פנתה למשפחת ג'ואריש ברמלה וביקשה להזמין את חיסולו של הגרוש בתמורה ל-50 אלף שקל
גילי סיוון-כהן |
אקדח, ארכיון.

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד תושבת מנס ציונה, בת 54 בגין ניסיון שידול לרצח, לאחר שניסתה להזמין את רצח הגרוש שלה.

הנאשמת ובעלה התגרשו לאחר 30 שנות נישואים, אך המשיכו להתגורר יחדיו בביתם המשותף. בשלב מסוים החליט הגרוש לעזוב את הבית, דבר שעורר את זעמה של כהן.

בכתב האישום, מתואר כיצד בעקבות החלטת הגרוש לעזוב, גמלה בליבה ההחלטה להביא למותו. לשם כך נסעה הנאשמת בשתי הזדמנויות לכפר ג'ואריש ברמלה בניסיון לאתר מי שיסכימו לבצע עבורה את הרצח תמורת תשלום.

פגישת תכנון בקניון

באחת הפעמים החליפה טלפונים עם אדם שהתקשר זמן לאחר מכן וקבע להיפגש עימה בקניון בנס ציונה על מנת לדון בפרטי הרצח. בפגישה מסרה הנאשמת את פרטי הגרוש תמונתו ותיאור רכבו, ואף סיכמה כי תשלם בעבור הרצח סכום של 50 אלף שקלים, כל זאת מבלי שהיא מודעת לכך שהאדם היושב מולה הינו מדובב מטעם משטרת ישראל.

בגין האמור, היא נאשמת בעבירת של שידול לרצח (בכוונה). במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדה. כמו כן נעשתה פנייה מטעם הפרקליטות למשרד הבריאות לבחון את התליית רישיונה של הנאשמת כך שלא תוכל להמשיך בעיסוקה כאחות רפואית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות