סיבת הרצח – ויכוח על חניה

בימים הקרובים צפויה המדינה להעמיד לדין 4 חשודים על עבירת רצח של אדם בשכונת ואד ג'וז במזרח ירושלים בחודש שעבר, בעקבות ריב על חניה
רונן לוי |
זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

בימים הקרובים צפויה המדינה להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד ארבעה חשודים, שעל פי החשד רצחו בסוף חודש שעבר בשכונת ואדי ג'וז שבמזרח ירושלים, אדם בן 33, זאת רק בשל ויכוח על חניה.

בתאריך 30.3 בשעות הערב, התקבל במשטרה דיווח על תושב ואדי ג'וז, שפונה לבית החולים כשהוא פצוע באורח קשה, זאת עפ״י החשד בעקבות קטטה שהתרחשה בבית עסק שבבעלותו במזרח ירושלים. שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים הוזעקו למקום ומבירור ראשוני עלה כי מדובר במקרה אלימות חמור על רקע פלילי, וכעבור יממה נקבע מותו של הקורבן בבית החולים.

המשטרה אספה ממצאים ועדויות במקום ונפתחה חקירה במשטרה. במסגרת החקירה עלה כי, זמן קצר קודם לרצח, התפתח ויכוח אלים בין הקורבן לאחד מהחשודים ככל הנראה על רקע חניה סמוך לבית העסק בבעלות הקורבן.

"מסע נקמה"

בהמשך לכך, לאחר שעזב החשוד את המקום וביצע שיחות טלפון למספר בני משפחתו ואדם נוסף עמם תכנן את "מסע הנקמה" בקורבן, שב החשוד יחד עם החשודים הנוספים ואלו נכנסו לבית העסק שם החלו זורעים הרס רב ותקפו באלימות קשה את הקורבן, תוך שימוש במוטות ובסכין שבאמצעותו נדקר הקורבן בגופו מספר דקירות, ובין היתר דקירה קטלנית שפגעה בעורק רגלו.

לאחר מעשים אלו, נמלטו החשודים מהמקום ואילו הקורבן שנפצע אנושות, פונה לבית החולים ובהמשך, כאמור, נקבע מותו.

במסגרת החקירה הצליחו השוטרים לאתר את החשודים במעשה וחשפו את זהותם, תושבי שכונת עיסאוויה בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, ושלושה מהם נעצרו על ידי השוטרים כעבור מספר שעות וחשוד נוסף, נעצר כעבור יומיים. במהלך השבועות האחרונים, הוארך מעצרם של החשודים מעת לעת בבימ״ש. עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית כנגדם, הוגשה הצהרת תובע כנגד ארבעת החשודים ברצח לבית המשפט, ומעצרם הוארך עד מחר (יום שישי) עת יוגש נגדם כתב אישום על ידי הפרקליטות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות