אלימות בכביש: הנהג ביקש פרטים, רוכב הקורקינט הכה אותו

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 45 לאחר שתקף נהג רכב באלימות ושבר את אפו במהלך סכסוך על דרך בת"א. יחידת התביעות המשטרתית מבקשת להותירו במעצר
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 45 לאחר שתקף נהג רכב באלימות ושבר את אפו. התוקף כמעט התנגש ברכבו של הקורבן ושבר את מראת הרכב. המשטרה שהגיעה למקום עצרה את התוקף והגישה בקשה למעצרו עד לסיום ההליכים.

לפני מספר ימים התקבל דיווח על אירוע אלים ברחוב הרב קוק בת"א. התוקף נסע במהירות כאשר הוא מחזיק בידו קורקינט נוסף, ולאחר שכמעט התנגש ברכב שיצא מהחניה. החליט לדפוק על החלונות. הנהג, שיצא מהרכב וביקש את פרטיו את הרוכב, הותקף בפניו, חבלה אשר גרמה לו לדימום.

החשוד ניסה להימלט מהמקום אך הקורבן זעק לעזרה ואחז ברגליו עד שהגיעו עוברי אורח שסייעו לו והזעיקו את המשטרה, אשר עצרה את התוקף.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ובסיומה של חקירה מואצת, יחידת התביעות המשטרתית הגישה כתב אישום בגין עבירות תקיפה הגורמת לחבלה של ממש, וחבלה במזיד ברכב. כמו כן, הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות