אלימות בכביש: נהג מונית נאשם בתקיפת קשיש

הנהג עומד לדין בעקבות מקרה אלים שאירע בחודש שעבר סמוך למחלף גלילות. על פי האישום, הוא נהג תחת השפעת אלכוהול ופצע גם פקחי תנועה שהיו במקום
נעמה כהן |
מונית, צילום ארכיון: פלאש 90

אלימות בכבישים הפכה להיות מכת מדינה: נהג מונית נאשם כי נסע ברכבו שהוא תחת השפעת אלכוהול, היכה קשיש ושני פקחי תנועה לאחר שהכביש בו נסע נסגר על ידם בשל עבודות. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום.

בחקירתו הוא ציין כי לא זוכר כלום, כי היה בגילופין.

על פי כתב האישום שהוגש, לפני כחודש לפנות בוקר, נסגר כביש 2 מכיוון דרום לצפון בסמוך למחלף גלילות בשל עבודות בכביש על ידי פקחי תנועה ופקחים נוספים. לפני המחסום הגיע קשיש כבן 79, ולבקשת הפקחים עצר את הרכב. מיד לאחריו הגיע הנאשם במונית למקום, כאשר הוא תחת השפעת אלכוהול, יצא מהמונית ואיים על הפקחים בפגיעה בגופם בכך שאמר להם: "אם לא תפתחו אני ארביץ לכם".

בהמשך פנה נהג המונית אל חלון הנהג של רכב הקשיש וביקש מממנו להתקדם, על מנת שהמונית תוכל לעבור. בתגובה לכך, אמר לו המתלונן שהפקחים אינם מאפשרים לו להתקדם עם הרכב. בתגובה, הוא איים עליו בכך שהרים את ידו בצורת אגרוף. אז, סגר הקשיש את חלון הרכב והנאשם המשיך לאיים והקשיש חזר על כך שאינו יכול להתקדם עם הרכב. בשלב זה, החל הנאשם לדפוק על חלון הנהג של הרכב. והמתלונן, אשר חשש לחייו, הוציא אקדח ודרך אותו. אז, תקף הנאשם את המתלונן בכך שניפץ את חלון הנהג ברכב בפניו של המתלונן וכן משך במעילו, עד שנקרע.

הפרקליטות: "המסוכנות זועקת ממעשיו"

הפקחים צילמו את הנאשם באמצעות מכשיר טלפון שהחזיק כל אחד מהם. משהבחין בכך, תקף הנאשם את אחד מהם בכך שנתן לו מכת אגרוף בפיו, הפיל אותו ארצה, לקח לו את מכשיר הטלפון וזרק אותו לכיוון הרצפה. בתגובה הגיע הפקח השני וביקש להרחיק את הנאשם מחברו ובתגובה הוא הותקף גם על ידי נהג המונית.

כתב האישום ייחס לנהג מונית, תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, תקיפת עובד ציבור ואיומים, ובבקשה לבית המשפט ציין התובע המשטרתי פקד אברהם יקותיאל ישי, כי: "מסוכנותו של הנאשם נלמדת וזועקת היטב ממעשיו המפורטים בכתב האישום בשילוב צריכת אלכוהול מוגברת, הנאשם ללא סיבה ברורה, נהג באלימות כלפי המתלונן וכלפי עובדי הציבור".


עו"ד ג'קי סגרון

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות