נהג משאית נאשם בגרימת מוות ברשלנות של רוכב אופנוע

הפרקליטות טוענת כי הנהג, אוהד גצל, נהג ברשלנות, פגע והרג את לירון שאקי ז"ל, בן ה-26, בתאונה קטלנית שארעה במרץ השנה בנתיבי איילון
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום לתעבורה הוגש כתב אישום נגד נהג משאית אוהד גצל, בן 39 מחולון, בגין גרימת מוות ברשלנות של רוכב אופנוע לירון שאקי ז"ל, בן ה-26, בתאונת דרכים קטלנית שארעה במרץ השנה בנתיבי איילון.

על פי כתב האישום, בחודש מרץ השנה, נהג הנאשם ברכב משא, בכביש 20 (נתיבי איילון) מצפון לדרום. בכניסה למנהרת מחלף וולפסון, ניסה הנאשם לעקוף מימין מבלי לאותת וסטה, בפתאומיות, סטייה חדה ימינה, תוך שהוא חוצה קו הפרדה צהוב רציף וחוסם את שול הדרך בו נסע המנוח. כתוצאה מהחסימה, התנגש המנוח שרכב באופנוע במשאית של הנאשם ונפצע באורח אנוש. מותו נקבע בבית החולים.

בכתב האישום צוין, כי תאונת הדרכים ומותו של המנוח, נגרמו כתוצאה מנהיגתו הרשלנית של הנאשם, אשר נהג ברכב המשא בקלות ראש, ברשלנות ובחוסר תשומת לב לחיי אדם.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על שלילת רישיונו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות