האם נהג הגרר הוא גנב או עובד תמים?

אף שהשוטרים לא האמינו לגרסתו של הנהג, ביהמ"ש בטח בו והורה על שחרורו. לשיחת הטלפון שהגיעה מהחשוד כעבור שבועיים אף אחד לא ציפה
גילי סיוון-כהן |
רכב גרר. צילום אילוסטרציה: envato

נהג גרר, בן 31, מירושלים, ניסה לשכנע שוטרים שעצרו אותו בגין ניסיון לגניבת רכב, שהוא נהג גרר תמים שרק קיבל עבודה לגרור רכב. השוטרים לא השתכנעו וביקשו מבית המשפט להאריך את מעצרו אולם בית המשפט האמין לגרסתו והוא שוחרר. כעבור שבועיים, הוא גילה אזרחות טובה וכאשר אותם גנבים ביקשו ממנו שוב לגרור רכב הוא פנה למשטרה והם עצרו אותם.

באחרונה התקבל דיווח על מחברת איתור רכבים, על כך שיש אינדיקציה לגבי ניסיון גניבה של רכב יונדאי כמו כן נמסר שיש מישהו שנמצא ליד הרכב ובעל הרכב מבחין במישהו חשוד. כששוטרי תחנת תל אביב דרום הגיעו למקום, הם הבחינו בנהג הגרר שסיפר להם שקיבל הזמנה ממישהו לבוא ולגרור את הרכב לרמאללה ושמו לו את המפתחות על שמשה ושלחו לו לטלפון את צילום רישיון הרכב.

שיחה מפתיעה

השוטרים שלא האמינו לגרסתו ועצרו אותו ביקשו להאריך את מעצרו בחמישה ימים, בא כוחו תהה בבית המשפט מדוע השוטרים לא בדקו את מספר הטלפון שמסר להם ומדובר באדם ללא כל עבר פלילי. השופט נצר סמארה האמין לגרסתו והורה לשחררו בערבות. "גרריסט סביר לא צריך שיקבל יותר ממה שקיבל, וקיבל את מכלול החבילה שצריך לעשות. מדובר בגרריסט שאין לו עבר פלילי ונסע להתפרנס, ולא היה מקום לפי הנתונים שנשלחו לו לטלפון שמשהו לא תקין. לכן גם לא מצאתי חשד סביר שהחשוד התכוון או ניסה לגנוב רכב ובהעדר קיומו של חשד סביר אין מעצר", כתב השופט בהחלטתו.

חלפו מספר שבועות ואותו נהג גרר שוב קיבל הזמנה לגרירה מאותם אנשים שהזמינו אותו בפעם הקודמת, הפעם לגרור רכב מחולון ולמרות שנעצר בפעם הקודמת וישב לילה במעצר, הוא החליט לא להתעלם, פנה למשטרה ובזכות זאת נעצרו שני חשודים לאחר שבשוטרים ארבו להם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות