צפו: תמורת אלף שקלים הגיע צעיר מהשטחים לגנוב רכב

תושב השטחים, צעיר בן 23, לרמת גן, על מנת לגנוב רכב ולחזור לשטחים, אך המשטרה הרסה לו את התוכניות והוא נעצר וכעת הועמד לדין
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה Envato

כל עבודה מכבדת את בעליה? תמורת אלף שקלים, הגיע תושב השטחים, צעיר בן 23, לרמת גן, על מנת לגנוב רכב ולחזור לשטחים, המשטרה הרסה לו את התוכניות והוא נעצר ובתום החקירה הוגש נגדו כתב אישום.

לפני כשבוע התקבל במשטרה דיווח מאיתורן בשעה 06:40 בבוקר על גניבת רכב מרחוב קריניצי ברמת גן. שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו במהירות למקום והחלו בסריקות שבמסגרתן איתרו את הרכב החשוד, כאשר הוא בנסיעה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק.

השוטרים ביצעו מחסומים שבמהלכם איתרו את הרכב המדובר בנסיעה. השוטרים עצרו מיד את החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 23, תושב שטחים.

גנב בלי רישיון

החשוד הובא לחקירה ממנה עלה נכנס מהשטחים ב 04:00 לפנות בוקר, כאשר הסיעו אותו לכתובת, תוך כוונה להעביר את הרכב לשטחים תמורת 1,000 שקלים, וכל זאת שהוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות