הסוחר נתפס "על חם": חשוד שסיפק סמים לכל גוש דן

תושב בני ברק, 25, נאשם כי ביצע 45 עסקאות סמים לאחר שנתפס מוכר קנבוס בת"א. ברשותו נתפסו סמים, שקיות להפצתם וכן כסף מזומן
גילי סיוון-כהן |
סחר בסמים קוקאין
סחר בסמים, אילוסטרציה envato

שני כתבי אישום הוגשו בימים האחרונים לבתי המשפט בתל אביב וראשון לציון, נגד נאשמים בהפצת סמים, האחד בכל אזור גוש דן וכתב האישום השני באזור השפלה.

לפני כשבועיים ביצעו שוטרי תל אביב, פעילות מבצעית סמויה במהלכה עצרו "על חם" תושב בני ברק בן 25, בעת שעל פי החשד מכר חומר החשוד כקנבוס ברחוב רמה בת"א. בחיפוש ברכבו תפסו השוטרים כמות גדולה של חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוג קנבוס מחולק למעל 80 שקיות מוכנות להפצה מידית, כסף מזומן בסך 1150 שקל, ומכשיר טלפון נייד.

השוטרים פתחו בחקירה ובמהלכה אספו עדויות וראיות תוך שימוש באמצעים חקירה מגוונים והצליחו לבסס חשד ל 45 עסקאות נוספות בסמים, אשר את רובן ביצע החשוד בחודשים מרץ ואפריל 2024, לאחר שתיאם עם הלקוחות באזור המרכז לרבות: תל-אביב, הרצליה, רמת גן, ראש העין, חולון, וסיפק להם את הסמים במשלוח עד הכתובת.

בין היתר, על פי החשד סיפק החשוד סמים לקטינה במספר הזדמנויות .משהבשילה החקירה, ולאחר שמעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, הוגש כתב אישום כנגד החשוד הכולל 17 אישומים ב 46 עבירות של סחר בסמים מסוכנים והחזקה שלא לשימוש עצמי, כמו כן הוגשה בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

רשת להפצת סמים בשפלה

במקרה אחר, הוגש כתב אישום חמור ובקשה למעצר תום הליכים לבית משפט השלום בראשל"צ בגין סחר והפצת סמים מסוכנים של שני חשודים, אח ואחות שניהלו רשת הפצת סמים מסוכנים באזור המרכז. שוטרי מרחב שומרון תחנת מודיעין עילית, פתחו בעילות כנגד עבירות סמים ובמהלך הפעילות חשפו השוטרים בחיפוש ברכב חומר חשוד כסם בכמות גדולה שהוחזקה ברכב מסוגים שונים ובהם: קוקאין, כדורים ממריצים, פטריות, LSD וקטמין כאשר כל החומרים המסוכנים מוכנים להפצה.

בתוך כך, עצרו השוטרים חשוד, בן 21 תושב אור יהודה לחקירה, ומעצרו הוארך מעת לעת. עם התקדמות החקירה, התברר כי מאחורי רשת ההפצה עומדת גם אחותו של החשוד בת 27 גם היא תושבת אור יהודה. השנים ניהלו רשת להפצת סמים מסוכנים וכאמור נעצרו על ידי השוטרים.

פעולות חקירה נוספות הביאו לאיתור של 12 רוכשים אשר קשרו עצמם לרכישות סמים. כאמור עם סיום החקירה הוגש כתב אישום הכולל סעיפי אישום רבים ובינהם החזקה, הפצה וסחר סמים מסוכנים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות