ניסיון חיסול לאור יום: תושבי ערערה נאשמים בירי בב"ש

שני צעירים, כבני 30, נאשמים כי פתחו בירי בעיר העתיקה בב"ש בניסיון לפגוע בקרובי משפחה עמם הם מסוכסכים; עובר אורח שחשב שמדובר בפיגוע – נפגע מהירי
רונן לוי |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שני תושבי ערערה, עבד אל חכים אבו עראר, 33, וסאלח אבו עראר, 29, לאחר שבצוהרי היום פתחו בעיר העתיקה בבאר שבע בירי לעבר קרובי משפחה אשר מצויים בסכסוך עמם. לנאשמים יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה, ירי של חפץ אחד לעבר כלי תחבורה, ירי מנשק חם באזור מגורים, היזק בזדון ותקיפה בנסיבות מחמירות.

מכתב האישום עלה כי בין משפחת הנאשמים למשפחת המתלוננים, ישנו סכסוך מתמשך. לפני כשבועיים הגיעו הנאשמים לעיר העתיקה בבאר שבע שם זיהו את המתלוננים ומעורבים נוספים מגיעים למקום כשהם אוחזים באלות. אז יצא עבד אל חכים מרכבו שהוא רעול פנים ונושא בידו את הנשק, התקרב בריצה אל המתלוננים והחל לירות לעברם. במקביל הוציא סאלח אלה מתא המטען ותקף באמצעותה אדם נוסף.

המתלוננים החלו לברוח מהמקום, עבד אל חכים המשיך לירות לעברם עד אשר פגע במתלוננים נוספים. עובר אורח שהבחין עבד אל חכים וסבר שמדובר בפיגוע ירה לעברו ופגע בו כדור אחד בבטנו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים צוין כי: "מעשיהם של המשיבים מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור שכן מדובר בעבירות אלימות קשה וירי שבוצעו בצהריי היום בטבורה של עיר, פצעו את המתלוננים באמצעות הירי ופגעו ברכב נוסע ובחלון של חנות אשר בתוכה נכחה עובדת…". כתוצאה מהירי נפגעו שני המתלוננים, נפגע רכבו של עובר אורח וכן חלון של פיצוציה ברחוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות