לקראת אישום: פיתה ילדה בממתקים וניסה לפגוע בה מינית

המדינה צפויה להעמיד לדין וגם לבקש את מעצרו של גבר, כבן 67, שחשוד בביצוע מעשים מגונים בילדה בת 9 בבית כנסת באור יהודה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

הבוקר (יום א') צפויה המדינה להגיש כתב אישום לצד בקשה למעצר של גבר שניצל את תמימות ילדה תוך שפיתה אותה באמצעות ממתקים ושיקר לה כי אביה מחפש אותה וביצע בה מעשים מגונים, בבית כנסת באור יהודה.

במשטרת ישראל התקבלה תלונה לפני כשבועיים, מאבא שמסר כי גבר שמתפלל בבית כנסת באור יהודה, ביצע מעשה מגונה בביתו הקטינה. חוקרי תחנת מסובים מיד החלו בביצוע פעולות חקירה, וביניהן גביית עדויות, תוך איסוף ממצאים וראיות. כעבור יומיים, הבלשים איתרו את החשוד, בן 67 מאור יהודה, ועצרו אותו לחקירה.

"אבא קורא לך"

מהחקירה עלה כי החשוד הגיע מידי שבת להתפלל בבית הכנסת. בתוך כך, החשוד ניצל את תמימותה של הילדה בת ה-9, כאשר לא הייתה ליד אביה, שיקר לה כי אביה מחפש אותה בקומה העליונה בבית הכנסת, באומרו "אבא שלך למעלה קורא לך".

במספר הזדמנויות החשוד לקח את הקטינה לתא השירותים בתחבולה, ושם ביצע בא מעשים מגונים תוך שנישק אותה, נגע בה באיברים מוצנעים ואף חשף את איבר מינו בפני הקטינה. בנוסף פיתה את הקטינה באמצעות ממתקים וסוכריות. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של חקירה מהירה, הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד החשוד ובקשה להמשך מעצרו עד 19/5/24. בכוונת פרקליטות מחוז ת"א להגיש נגדו כתב אישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות