"בגלל שבקשתו נדחתה" – תושב אילת נאשם בתקיפת עובדת ציבור

לפי כתב האישום שהוגש ע"י המשטרה באילת, הנאשם, בשנות ה-40 לחייו, ביקש להביע מורת רוח על השירות שקיבל מהעובדת ועל כן אחז בגרונה וניסה לחנוק אותה
גילי סיוון-כהן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע, תושב אילת, שתקף נמרצות עובדת ציבור בכירה באילת. בתום חקירה מהירה, הגישה יחידת התביעות במשטרת מרחב אילת כתב אישום נגד החשוד ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגדו.

משטרת מרחב אילת עצרה בסוף השבוע האחרון, תושב אילת, בשנות הארבעים לחייו, בחשד לתקיפת עובדת ציבור בכירה.

מיד עם קבלת הדיווח שהתקבל במוקד 100 של משטרת ישראל, הוזעקו שוטרי הסיור, וגבו תלונתה של עובדת הציבור הבכירה שדיווחה כי תושב אילת, בשנות ה-40 לחייו, תקף אותה נמרצות וזאת על מנת להביע את מורת רוחו על השירות שקיבל.

מקרה חריג

בתום חקירה ראשונית, בתאריך 3.5.24 הובא החשוד בפני בימ"ש השלום באילת שדחה את בקשת המשטרה להאריך מעצרו והסתפק בחלופת מעצר בית.

חוקרי המשטרה שהיו סבורים כי מדובר במקרה חריג במיוחד, ביקשו לעכב ביצוע החלטה זו, והגישו ערר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שהפך את ההחלטה והורה על השארתו במעצר עד לתאריך 5.5.24 לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

בתוך כך, אתמול, בהתאם לממצאי החקירה והראיות שאספו החוקרים, הגישה שלוחת התביעות במרחב אילת כתב אישום ובקשה למעצר של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות