שחקן נעצר בחשד ששלח מאות הודעות לחברתו לשעבר

חברתו לשעבר של השחקן טענה במשטרה, כי אף שנפרדו לפני מספר שנים, הוא לא מספיק להתקשר אליה באובססיביות גדולה ולא מקבל את העובדה שהיא אינה מעוניינת בקשר עמו. ביהמ"ש האריך את מעצרו ביממה
מעיין לביא |
סחטו בכיר בעיריית י-ם דרך אפליקציית הכרויות
אילוסטרציה evanto

שחקן בן 25 מירושלים, נעצר בחשד לעבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק, איומים ותקיפת בת זוג, זאת לאחר שלטענת חברתו לשעבר הוא מתנהג אליה באובססיביות ושלח לה מאות הודעות לטלפון הנייד. בית המשפט האריך את מעצרו ביממה.

חברתו לשעבר של החשוד, הגיעה למשטרה שלשום להתלונן ומסרה כי לה ולחשוד, היתה מערכת יחסים שהסתיימה לפני מספר שנים. לטענתה מחודש אוגוסט האחרון החל המשיב להתקשר אליה בתדירות גבוהה מאוד, לטענתה מאות שיחות והודעות שמעידות על אובססיביות כלפיה. בעדותה תיארה גם אירוע משנת 2017 שירק עליה.

בעקבות התלונה, נעצר החשוד ולטענת המשטרה בחקירתו הוא הראה אובססיביות כלפיה והוא לא מקבל את העובדה כי המתלוננת לא מעוניינת בקשר איתו. מנגד טען הסנגור כי האהבה שמרשו חש כלפי המתלוננת מובילים ליצירת קשר וניסיונות לבקש ממנה לשוב אליו.

"יתכן", אמר הסנגור, "ובאמת היא לא מעוניינת בקשר הזה, אבל אני לא רואה איך אותו קשר הופך את הרף הפלילי ויכולות להצדיק מעצר. אמרתי עכשיו לחברי ואומר, בית המשפט תפקידו להוות גורם מטווה דרך ומחנך במקרים מסוימים. יושב משיב ללא עבר פלילי, שחווה אולי גם היום חווה את אותה הצפה רגשית בעקבותיה פונה לאותה אישה".

הסנגור הוסיף: "הוא הגיע היום אחרי לילה במעצר בעקבות ההתנהגות הזו, והוא מבין את זה, והוא גם מבין שההתנהגות יכולה להוביל למעצרו אם ימשיך, והוא שומע מנציג משטרת ישראל שאומר לו האישה הזו לא מעוניינת שתהיה איתה בקשר. הוא מוכן לעמוד כאן ולהתחייב לא ליצור איתה קשר, לא להיות איתה במגע, הם כבר פרודים 3 שנים וכך זה יימשך".

שופט בית משפט השלום בירושלים, אלעזר ביאלין, הורה על מעצרו של החשוד ביממה לאחר שקבע כי העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילת מעצר של מסוכנות.
______________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט אלעזר ביאלין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות