תיעוד: מרדף אחר חוליה חמושה בטירה

המשטרה פענחה את אירוע הירי בטירה במהלכו נפצעו קשה 3 מתושבי המקום ובסיום החקירה הוגש כתב אישום נגד שניים, בני 36 ו-33
אייל חן |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

המשטרה פענחה את אירוע הירי בטירה במהלכו נפצעו קשה 3 מתושבי המקום ובסיום החקירה הוגש כתב אישום נגד 2 הנאשמים.

לפני כשלושה שבועות נפתחה חקירה עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי לעבר 3 הולכי רגל בטירה ומעצרם של 2 תושבי העיר כחשודים בביצוע הירי. מהחקירה עלה כי 2 מהקורבנות ואישה נוספת נסעו ברכב בעיר ובמהלך הנסיעה חסם רכבם של הנאשמים את דרכם.

לאחר דין ודברים שהתפתח ביניהם חזרו 2 הנאשמים לביתם והצטיידו באקדחים טעונים ובמקביל 2 הנוסעים ברכב שנחסם הצטיידו בפטיש ואלה ממוסמרת. 2 הצדדים יצאו חזרה לנסיעה ברחבי העיר ולאחר ש 2 הנאשמים זיהו את רכבם של הקורבנות בסמוך לביתם החלו לצפצף לעברם, אז יצאו 2 הקורבנות כשהם מצוידים באלה ובפטיש ובמקביל ביצעו הנאשמים ירי לעברם. קורבן נוסף שמע את הירי, יצא מביתו ונפגע אף הוא מהירי.

השוטרים שפעלו בסמוך כנגד עבירות החזקה ושימוש באמצעי לחימה שמעו את הירי והחלו במרדף אחר רכבם של הנאשמים שהחל להימלט מהמקום. לבסוף הרכב נעצר והנאשמים החלו בבריחה רגלית תוך כדי שהם משליכים את האקדחים בנתיב מנוסתם. בתום מרדף נחוש עצרו השוטרים את 2 הנאשמים תושבי העיר כבני 36,33 ובתום חקירתם נכלאו. מעצרם הוארך מעת לעת וכעת הוגש כתב אישום כנגד 2 הנאשמים בגין המיוחס להם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות