המשטרה נלחמת בפשיעה במגזר הערבי – "פועלים בנחישות חסרת פשרות"

במסגרת מבצע אכיפה בוצעו 2,327 מעצרים, נתפסו 1772 אקדחים ו-119 רימונים: "יש לנו אפס סובלנות בנושא המלחמה שלנו בנשק הלא חוקי"
דניאל בן חמו |
פשיטה למציאת אמל"ח במגזר הערבי.
שוטרי מג"ב בפעילות מבצעית. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בהנחיית השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ממשיכה משטרת ישראל במאבק נחוש ובלתי מתפשר בתופעת האלימות והפשיעה ברחוב הערבי כל זאת במסגרת מבצע אכיפה ׳מסלול בטוח ירוק׳.

מאז תחילת המבצע פוצחו 120 יעדים שהוגדרו ע״י המשטרה כיעדי פשיעה מרכזיים ברחוב הערבי, 97 מהם נעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדם כל זאת לבקשת הפרקליטות והמשטרה.

במהלך המבצע בוצעו 2,327 מעצרים, 1,808 חיפושים, נתפסו מאות כלי רכב לטובת חילוט עתידי בשיתוף רשות המיסים, ועוד עשרות אלפי פריטי אמל״ח ותחמושת.

מאז תחילת השנה נרשמו 334 אירועים של תפיסת אמל״ח ונשק שהוחזקו בניגוד לחוק: 172 אקדחים, 119 מטעני חבלה, 183 רימונים, 52 רובי סער, 9 רובי צייד, 250 כלי נשק מאולתרים וחיקויי נשק, עשרות כוורות זיקוקין ועשרות אלפי פריטי תחמושת.

מסלול בטוח

במבצע אכיפה ׳מסלול בטוח ירוק׳ נוטלים חלק כל מחוזות המשטרה, מג״ב, אח״מ, להב 433, חטיבת המודיעין, חטיבת החקירות, מת״מ, אג״מ, אגף התנועה, מתפ״א, היחידה האווירית של משטרת ישראל, חטיבת התביעות, היועמ״ש ועוד.

בנוסף בוצעו בהובלת משטרת ישראל מאות פעילויות ׳מניפה׳ בהם משטרת ישראל משלבת זרועות עם גופי אכיפה ומשרדי ממשלה שונים כל זאת כחלק מחיזוק המשילות ותחושת הבטחון של הציבור.

ר׳ מת״מ בחטיבת המודיעין נצ״מ שמואל שרביט: ״משטרת ישראל פועלת בנחישות חסרת פשרות נגד מחוללי הפשיעה המרכזיים ברחוב הערבי תוך מיקוד מטרה, הרחקתם מהחברה לתקופות ארוכות של אותם מחוללי פשיעה הנמנים בחלקם עם ארגוני הפשיעה הגדולים ואחרים בכנופיות פשע שונות לצד חיזוק המשילות ותחושת הבטחון של הציבור. מספר כלי הנשק שנתפסו בשנה החולפת ואלה שנתפסו מאז תחילת השנה מלמדים על אפס סובלנות בנושא המלחמה שלנו בנשק הלא חוקי. יש לזכור כי כל נשק שמוחזק בניגוד לחוק ומוצא מידי העבריינים לא ישמש את המחבלים והעבריינים ברצח בפיגוע ובאירועי הירי הבאים״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות