הגנב הסדרתי בגוש דן נתפס פורץ לרכבים

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד פורץ סדרתי באזור ת"א וחולון, שנעצר לאחר דיווחים רבים על התפרצויות לכלי רכב
נעמה כהן |
אילוסטרציה evanto

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד פורץ סדרתי לרכבים בת"א ובחולון, שנעצר לאחר דיווחים רבים על התפרצויות לכלי רכב.

לפני כשבועיים, לפנות בוקר התקבלו במוקד המשטרה דווחים על התפרצויות רבות לרכבים. על פי החשד, נכנס החשוד באישון לילה לחניונים בשני בניינים ברחובות אבא קובנר וקהילת סלוניקי בת"א, ירד לקומה נסתרת ופרץ לחמישה רכבים תוך שעות בודדות.

עם קבלת התלונה על ההתפרצויות פתחו השוטרים בחקירה ובמסגרתה עצרו שוטרי יס"מ ת"א את החשוד תוך שעות בודדות בלבד. לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות ואיסוף ראיות הצליחו החוקרים לבסס את החשד ולקשור את החשוד לשבע התפרצויות נוספות שחקרו שוטרי תחנת חולון, אשר על פי החשד ביצע באותה שיטה ברחוב קראוזה בחולון.

על פי כתב האישום, בכל המקרים, נכנס לחניונים על מנת לפרוץ לרכבים, נכנס לקומה נסתרת, שבר את חלונות הרכבים בעזרת חפץ וגנב מתוכם חפצים אישיים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים. עם סיומה של החקירה, אתמול הוגש, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל אישומים של התפרצויות, הסגות גבול לחניונים וגניבות. בנוסף, ביקשה המשטרה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות