בגלל התכתבות עם אשה נשואה: נדקר ונחבל קשות

כתב אישום הוגש נגד התוקף, בן זוגה של האישה, ולפיו הוא שבר את צלעותיו של הקורבן, דקר אותו ופצע אותו באורח קשה בגלל שחשד ברומן בין השניים
אייל חן |
אילוסטרציה envato

תושב השרון שגילה כי אשתו מתכתבת עם אדם אחר, שיתף בכך את אחיו שהחליט לפתור את הסכסוך בכך שהגיע אל המתלונן עם הסכין ודקר בגופו עשרות דקירות בפלג גוף עליון, שבר את צלעותיו ולבסוף נעץ את הסכין במרפק ידו עד כי ניתן היה להוציאה רק בניתוח. כעת הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי יחידת התביעות שלוחת שרון, לפני כשבועיים, הנאשם קיבל פניה מאחיו, בעקבות התכתבויות של אשתו וביקש את עזרתו בנושא. הנאשם אמר לו כי הוא מטפל בעניין. כבר בהמשך היום בשעות הצהריים התקשר הנאשם לאחיו ושאל אותו האם העניין עליו דיברו נפתר. משהשיב בשלילה, אמר לו הנאשם כי הוא מטפל בנושא.

או אז, התקשר הנאשם למתלונן באמצעות שיחת מסנג׳ר ברשת החברתית פייסבוק וקילל את המתלונן שקילל אותו בחזרה. בהמשך אמר הנאשם למתלונן כי הוא מגיע אליו והשיחה נותקה. תוך דקות הופיע הנאשם בבית המתלונן וצעק לו שירד למטה, והמתלונן ירד. משהתקרב המתלונן לכיוונו של הנאשם, וללא כל שיח מקדים בינהם, שלף הנאשם סכין מכיסו הימני והחל דוקר את המתלונן מספר דקירות בצידו השמאלי של פלג גופו העליון, בבטנו, חזהו וידו של המתלונן ואז נמלט מהמקום.

"אירוע אלים"

כאמור כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלונן פצעי דקירות רבים בגופו כולל דקירה במרפק שקצה להב הסכין נשבר ונשאר בתוך פצע הדקירה. בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינו בתביעה המשטרתית כי ‏מעשיו של הנאשם מקימים עילת מעצר שכן מדובר באדם שתקף בקור רוח מצמרר ולאחר תכנון מקדים את המתלונן כאשר דוקר אותו מספר פעמים עם סכין עד כדי שלהב הסכין נשברה ונשארה בזרועו של המתלונן וגרם לו לחבלות רבות, לרבות שבר בשתיים מצלעותיו.

"מעשיו של המשיב מוכיחים מסוכנותו בכך שאין כל גורם המסוגל לרסן אותו, משיב אשר מבצע את העבירות ללא כל מורא מאימת הדין. זאת ועוד, מדובר על אירוע אלים שהמשיב כלל אינו חלק בסכסוך ועל אף זאת יזם את ההגעה לבית המתלונן וחבל בו קשות, כל זאת כשהוא מחזיק סכין", נכתב בבקשה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות