בת 19 נאשמת בתקיפה אכזרית של חברתה הטובה

לפי כתב האישום שהוגש נגד הצעירה, תושבת אזור השרון, הרקע לתקיפה הוא ריב על גבר ובמסגרתו היא דרשה מחברתה להעליל על אחר אונס
רונן לוי |
ילדה בת 14 הותקפה מינית - אילוסטרציה
אילוסטרציה shutterstocl

עם כאלה חברות. ריב על גבר הוביל בת 19 מאזור השרון, לתקוף את חברתה תקיפה אלימה וממושכת, והורתה לה לספר כי הותקפה על ידי אחר שאף אנס אותה ובשל כך עוכב אותו אדם ונחקר בגין אונס. בסופו של דבר הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין התקיפה נגד הצעירה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות שלוחת שרון, לפני כעשרה ימים, לפנות בוקר, בחניה הסמוכה לספורטק בפתח תקווה, התגלע ויכוח בין הנאשמת למתלוננת על רקע מערכת היחסים של המתלוננת עם אדם אחר. בנסיבות אלו, תקפה הנאשמת את המתלוננת בכך שהכתה אותה במכות אגרוף בפניה ודחפה אותה כך שנפלה אל הקרקע תוך שנחבלה מהמעקה במקום.

באותן הנסיבות, הורתה הנאשמת למתלוננת לחפש אחר אותו אדם עמו שהתה קודם לכן ובגלל הפחד שלה, המתלוננת עשתה כן. בהמשך, בחלוף רגעים מספר, שבה המתלוננת למקום. אז נטלה הנאשמת את מכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת והשליכה אותו על הקרקע מספר פעמים עד שנשבר ואז נטלה הנאשמת את חלקי מכשיר הטלפון הנייד שהיו מונחים על הקרקע ובאמצעותם הכתה את המתלוננת פעמים רבות בפניה ובראשה ולא חדלה מלעשות כן עד אשר הצליחה המתלוננת להתרחק מהנאשמת.

"תגידי שהוא אנס אותך"

כאן לא הפסיקה התקיפה והנאשמת התקרבה אל המתלוננת, בעטה בה ברגליה, וחבטה בפניה באמצעות ידיה כך שהמתלוננת נפלה אל הקרקע. משהבחינו עוברי אורח במתלוננת כשפניה מגואלות בדם, ולמשמע צעקותיה, התקרבו למתלוננת ושאלו לפשר החבלות וחסמו את רכבה של הנאשמת באמצעות רכנם תוך שהזעיקו משטרה למקום.

כאשר הגיעו שוטרים למקום ותישאלו את המתלוננת, בעוד המתלוננת מגואלת בדם בפניה כשהנאשמת בסמוך אליה כשהיא ישובה ברכבה. אז, בנוכחותם של השוטרים ובעוד המתלוננת מוסרת גרסה ראשונית בפני השוטרים, אמרה הנאשמת למתלוננת את לא תגידי להם שאני הרבצתי לך" וכן הנחתה אותה באומרה: "את זוכרת שמישהו אנס אותך ואת התקשרת אליי ואמרת לי שהוא אנס אותך וברח".

כתוצאה ממעשיה של הנאשמת, נגרמו למתלוננת חבלות מרובות בכל אזורי הפנים, שבר באפה ונפיחות משמעותית כך שהזדקקה לתפירות של החתכים

בבקשה למעצר עד תום ההליכים, צויין בין השאר כי: "מעשיה של הנאשמת מאופיינים באכזריות חריגה, ומעידים על אופייה האלים, חרף היותה נעדרת עבר פלילי. אל מול זכותה של הנאשמת לחירות, עומדת החובה על בית המשפט לעמוד לימינה של המתלוננת ולהגן עליה מפני המסוכנות הטמונה בנאשמת".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות