תיעוד: תקף אדם מבוגר וגרם לפציעתו הקשה

לבית המשפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בן 36, אשר לפני שבועיים, גרם לפציעתו הקשה בראשו של אדם אחר בן 69
רונן לוי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית המשפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בן 36, אשר לפני שבועיים, גרם לפציעתו הקשה בראשו של אדם אחר בן 69, לאחר שדחף אותו וזה נפל וקיבל מכה חזקה בראשו. המשטרה ביקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים.

בתאריך 14.3 התלונן בתחנת המשטרה בנו של הקורבן ודיווח כי אביו בן ה-69, הותקף ברחוב, ימים ספורים קודם לתלונה, וכי הוא מאושפז בבי"ח עם חבלת ראש קשה, כשהוא מורדם ומונשם. עם קבלת הדיווח, בוצעו פעולות חקירה במטרה להתחקות ולאתר את החשוד במעשה. כבר בראשית החקירה התברר כי לאחר התקיפה, החשוד הותיר את הקורבן המבוגר מוטל על הכביש מבלי להזעיק עבורו עזרה, נכנס חזרה לרכבו ועזב את המקום.

במסגרת איסוף ממצאים וראיות על ידי גורמי החקירה, נחשפה זהותו של הנאשם במעשה, והוצא נגדו בהתאם צו מעצר בבית משפט השלום בירושלים. לפני כשבוע אותר החשוד בתקיפה, תושב ירושלים בן 36. הוא נעצר במקום עבודתו בירושלים והועבר לחקירה.

ייעצר עד תום ההליכים?

מהחקירה עלה כי זמן קצר לפני מקרה האלימות, רגז הקורבן על הנאשם מסיבה שאינה ידועה. הנאשם המשיך ברכבו אחריו עד שהבחין בקורבן הולך ברחוב הסמוך. אז עצר את נהיגתו, יצא מהרכב וניגש במהירות לעבר הקורבן המבוגר ודחף אותו בחוזקה לאחור באמצעות ידיו. כתוצאה מכך, הוטח הקורבן ונפל על הכביש ונחבל קשות בראשו כאמור, ואילו הנאשם שב לרכבו ועזב את המקום.

עוברי אורח שהבחינו באדם המבוגר שמוטל על הכביש ובעזיבתו של הנאשם, הזעיקו למקום את גורמי הרפואה. בהמשך הוא פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שם הוגדר מצבו קשה והוא הורדם ומונשם.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבית המשפט ובימים האחרונים התגבשה תשתית ראייתית כלפיו וכעת הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירה של חבלה חמורה בחסר ישע, ובקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות