בן 20 מירושלים נאשם בפגיעה מינית בילדים

ביהמ"ש העליון התיר לפרסם את שמו של אלחנן רוט, כמי שנאשם בביצוע עבירות מין בקטינים כבני 4-8 שנים במספר רב של הזדמנויות
רונן לוי |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד אלחנן רוט, תושב העיר כבן 20, שפגע מינית בקטינים כבני 8-4 במספר רב של הזדמנויות. לבקשת הפרקליטות, הורה בית המשפט על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כתב האישום הוגש בדצמבר האחרון והותר לפרסום לאחרונה, לאחר שבקשתו של הנאשם לאסור את פרסום פרטיו נדחתה הן על ידי בית המשפט המחוזי והן על ידי בית המשפט העליון.

על פי כתב האישום, במהלך השנתיים האחרונות ובמספר רב של הזדמנויות, פגע הנאשם מינית בילדים בגילאי 8-4. הנאשם נהג לפנות לילדים במקומות ציבוריים כגון גינות שעשועים, בתי כנסת, מדרגות בניינים או ברחוב, ולפתות אותם להגיע עמו למקומות מסתור הרחוקים מעיני עוברי אורח.

"ילד חמוד"

הנאשם נהג לפנות לילדים בביטויים שונים, בין היתר, "ילד חמוד", ואמר להם כי יעשו "משהו כיף" או כי הוא יביא להם משהו. לאחר שהנאשם והילדים הגיעו למקום מסתור מתאים ביצע בהם הנאשם מעשים מיניים. באחת הפעמים, בחודש יוני האחרון, הנאשם פנה לילד כבן 6 ושאל אותו אם מעונין לקבל ממנו כסף והילד השיב בחיוב. כאשר הנאשם הוביל את הילד לאתר בנייה סמוך המוסתר מעיני עוברי אורח ושם ביצע בו מעשים מיניים חמורים. לאחר מכן הנאשם אמר לילד כי ירביץ לו אם יספר לאחרים על שאירע ומיד לאחר מכן ברח הנאשם מהמקום בריצה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשים מגונים בקטינים מתחת לגיל שש עשרה שלא בהסכמתם החופשית, מעשה סדום בקטין מתחת לגיל שש עשרה שלא בהסכמתו החופשית, ניסיון מעשה סדום בקטין מתחת לגיל שש עשרה שלא בהסכמתו החופשית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות