על רקע המלחמה בעזה: בן 13 נאשם בביצוע פיגוע דקירה

לביהמ"ש בי-ם הוגש כתב אישום נגד הנער מכפר עקב, שביצע פיגוע דקירה בשכונת נווה יעקב בעיר. חברו נאשם כי ידע על הכוונה לבצע פיגוע ולא מנע אותו
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית המחוזי לנוער בירושלים הוגש כתב אישום כנגד נער בן 13 מכפר עקב, שביצע בתחילת החודש פיגוע דקירה בשכונת נווה יעקב שבירושלים. כתב אישום נוסף הוגש כנגד חברו, קטין בן 13 גם כן, שידע על כוונת חברו ולא עשה דבר למנוע בעדו.

מכתב האישום שהוגש עולה כי בתחילת חודש מרץ החליט הקטין לבצע פיגוע בו ידקור יהודים למוות, וזאת על רקע המלחמה בעזה. ביום ה-6.3.2024 פגש הנאשם את חברו הקטין בכפר ושיתף אותו ברצונו לעשות פיגוע דקירה תוך שהוא מציע לו להצטרף אליו לביצוע המעשה. תחילה, נענה החבר בחיוב אך בהמשך לכך אמר לנאשם כי הוא חושש שיפגע.

לצורך מימוש תוכניתו, הצטייד הקטין הראשון בסכין לחיתוך בשר ויצא בסמוך לשעה 13:30 מביתו. הנאשם הגיע לאזור התעשייה עטרות וצעד רגלית לעבר שכונת נווה יעקב שבירושלים, שם תר אחר עוברי אורח יהודים. משהבחין בצ', אדם בעל חזות חרדית, נעמד לידו והמתין לשער כושר. לאחר שנותרו שניהם לבד, שלף את הסכין מכיס מעילו, הסתער לעברו של צ' ונעץ בגבו בעוצמה את הסכין. בשלב זה נמלט הנאשם מהמקום והותיר את צ' עם הסכין נעוצה בגבו.

כתב האישום מייחס לנאשם הקטין מעשה טרור של ניסיון רצח. כתב האישום השני, מייחס לחברו, הקטין גם הוא, עבירה של אי מניעת מעשה טרור.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות