בני 16 חשודים: ׳ביקשו׳ שיחה וגנבו טלפון

המשטרה עצרה 4 נערים החשודים כי ביקשו להשאיר מכשיר טלפון מעובר אורח בתל אביב, אך סירבו להשיבו ואף איימו על הקורבן שידקרו אותו
גילי סיוון-כהן |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

משטרת לב ת"א עצרה ארבעה נערים אשר השאילו מעובר אורח בת"א את מכשיר הטלפון הנייד שלו לצורך שיחה, וסירבו להשיבו באיומים שידקרו את הקרבן. אתמול בלילה (יום ד') לאחר חצות התקבל דיווח במשטרה על שוד טלפון ברחוב המלך ג'ורג' בת"א.

על פי החשד, ארבעת החשודים פגשו בקורבן שאינם מכירים, ביקשו ממנו שיחת טלפון , ולאחר שהשאיל להם את המכשיר לטובת שיחה, התרחקו וכשביקש את הטלפון שלו חזרה סירבו להשיבו ואף איימו עליו שידקרו אותו.

הקרבן זעק לעזרה ועובר אורח נוסף ניסה לסייע לו, אולם החשודים נמלטו. סיירי ובלשי תחנת לב ת"א הגיעו מיד למקום, ולאחר סריקות שערכו באזור הצליחו לאתר את כל ארבעת החשודים, תושב ירושלים ותושב אשדוד בני 16 ושני תושבי מעלה אדומים בני 15, ולעצור אותם לחקירה בתחנת לב ת"א.

השוטרים אף הצליחו לאתר את מכשיר הטלפון הנייד, אותו זרקו החשודים. המכשיר נתפס והושב לקרבן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות