אישום: דקר למוות את חברו

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד מאיר שוקרון, בן 24 מאשקלון, המייחס לו רצח באדישות וניסיון לשבש חקירה באמצעות השתקת עד
אייל חן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד מאיר שוקרון, בן 24 מאשקלון שדקר למוות את חברו.

מכתב האישום עולה כי לאחר שהתגלע סכסוך בין שוקרון לניסים כריסי ז"ל, בתאריך 31.12.23 החל מחצות נעשו מספר ניסיונות חיוג הדדיים בין שוקרון ובין המנוח, ללא מענה. בסביבות השעה 1:00 הצליח המנוח לתפוס את שוקרון. במהלך השיחה ביקש שוקרון להיפגש ושלח למנוח מיקום. במהלך הפגישה דקר שוקרון את המנוח באמצעות חפץ חד בירכו. כתוצאה מהדקירה, המנוח איבד דם רב, עד שאיבד הכרה בעודו ברכבו אשר חנה בסמוך למקום הפגישה.

רצח באדישות

לאחר הדקירה נסע שוקרון מהמקום לבית אימו וזאת למרות שמעולם לא קיבל רישיון נהיגה, מבלי להזעיק עזרה, כאשר הוא יודע שהמנוח פצוע ומדמם. כאשר הגיע שוקרון לבית אימו ביצע שם מספר פעולות במטרה להסתיר מעשיו. בין היתר לאחר שביקש מאימו שקית עם חומרי ניקוי ביקש מאחד הנוכחים בבית לנקות את רכבו מכתמי הדם הרבים. כמו כן, הורה לאותו אדם לשמור על זכות השתיקה במידה שייעצר, ובתמורה, יקבל 20 אלף שקלים.

עובר אורח אשר עבר ליד מקום הפגישה בין שוקרון למנוח, ראה את רכבו של המנוח כאשר לצידו שלולית דם, והזעיק את כוחות ההצלה. המנוח נמצא על ידי כוחות ההצלה ברכבו, כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה, והובהל לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה. כשבועיים לאחר האירוע נפטר המנוח בבית החולים.

לשוקרון יוחסו עבירות רצח באדישות, הדחה בחקירה, השמדת ראיה, שיבוש מהלכי משפט ונהיגה ללא רישיון.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות