תקף פקחית בגין דו"ח תנועה: "למה את עושה את זה יא בת זונה"

תושב באר יעקב, 35, נאשם כי היכה באגרופים את הפקחית שרשמה לו דו"ח עד שנזקקה לתפרים בפנייה. המשטרה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
דו"ח. צילום: פלאש 90

"למה את עושה את זה, למה יא בת זונה", כך אמר תושב באר יעקב, בן 35 לפני שתקף באגרוף פקחית בגבעת שמואל על רקע רישום דוח תנועה; בתום חקירה בתחנת מסובים הוגש נגדו כתב אישום.

במשטרה התקבל דיווח בשבוע שעבר לפנות ערב על חשוד שתקף פקחית עירייה ברחוב רחבת אילן בגבעת שמואל. שוטרי תחנת מסובים הגיעו למקום, כאשר הפקחית פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ואף נזקקה לתפרים בשפה. במקביל לכך, נפתחה חקירה על מנת לאתר את החשוד באופן מיידי.

זמן קצר לאחר מכן הצליחו השוטרים להתחקות אחר החשוד ושוטרי באר יעקב, איתרו את החשוד סמוך לביתו. השוטרים עצרו את החשוד, בן 35, תושב באר יעקב והוא הועבר לחקירה בתחנת מסובים ומהחקירה שנוהלה עולה שהנאשם החנה את רכבו שלא כחוק ובתגובה לכך, הפקחית אכפה את העבירה באמצעות מתן דו"ח חנייה לרכבו. לפתע, החשוד הגיע לרכבו וביקש מהפקחית לבטל את הדו"ח ומשסירבה לכך והמשיכה בדרכה, החשוד חבט בה באמצעות אגרוף בפניה והיא נפלה על הקרקע.

עם סיומה של החקירה מהירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה נגד החשוד כתב אישום בגין פציעה וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות