תושבת תל אביב רצתה להתפנק במחלקת עסקים בטיסה לדלהי שבהודו בחברת אייר אינדיה ולאחר שזכתה בהצעה שהגישה, לא האמינה כאשר הגיע למטוס ואז לתדהמתה הדייל אמר לה שהיא לא יכולה לשבת במקום, מחק את המקום בכרטיס והחזיר אותה למחלקת התיירים בבושת פנים ואף אוימה כי יורידו אותה מהטיסה. כעת היא תובעת את אייר אינדיה לקבלת פיצוי על סך 100 אלף שקלים. חברת התעופה טרם הגישה כתב הגנה.
על פי התביעה, לפני כשנה התובעת הטרפה לטיסה עם בעלה ובאותה רכישה, נקנה כרטיס חזרה עבור התובעת מדלהי לתל אביב במושב אקזיט, כעבור מספר ימים, קיבלה התובעת דוא"ל ובו הצעה להגיש הצעות במכרז לשדרוג מושב האקזיט למושב במחלקת עסקים. מכיוון שהתובעת חזרה לבדה ובעלה נשאר היה לה חשוב לזכות במכרז וכך קרה והיא אף קיבלה על כך אישור בדוא"ל.
"איימו עלי, ביישו אותי"
התובעת הגיעה במועד לשדה התעופה בדלהי, עברה דרך דלפק הציק אין וקיבלה כרטיס עליה למטוס שבו היה רשום שהיא במחלקת עסקים, אך מספר דקות טרם תחילת קליטת הנוסעים לעליה למטוס, קיבלה התובעת טלפון מאיש צוות קרקע שביקש מהתובעת להגיע לגייט, שם התבשרה כי לא תוכל לשבת במחלקת העסקים כי אי אפשר לשבת על הכיסא כי הוא אינו נשכב לגמרי.
התובעת הייתה מאוד מאוכזבת ממשמע הדברים וביקשה כיסא אחר אך הם סירבו ואף איימו כי לא תוכל לעלות לטיסה, בהמשך עלתה למטוס ואז גילתה להפתעתה כי מישהי יושבת בכיסא שהיא היתה אמורה לשבת בו.
בהמשך, נטען עוד בתביעה, היא רצתה להיכנס להשתמש בשירותים בביזנס, אך הדיילת אסרה עליה להיכנס ולטענתה חברת התעופה הפרה את ההסכם בין הצדדים באשר לשדרוג כרטיס הטיסה, איימו עליה, ביישו אותה ברבים, השפילו אותה וגרמו לה לעוגמת נפש רב ועד היום התובעת לא קיבלה החזר על סכום המכרז והתוספת ששילמה על מושב האקזיט בו לא ישבה.