תושב בית שמש חשוד כי הציע כסף לאזרחים בתמורה להצבעה למועמד

יחידת ההונאה במחוז י-ם עצרה לחקירה תושב בית שמש, בחשד לשוחד בחירות וקבלת דבר במרמה. עפ״י החשד הוא פעל לזייף ולשבש את הבחירות בעיר
אייל חן |
ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך מגיעה להצביע, היום. צילום: פלאש 90

יחידת ההונאה במחוז ירושלים עצרה לחקירה תושב בית שמש, בחשד לשוחד בחירות וקבלת דבר במרמה. עפ״י החשד הוא הציע כסף לאזרחים בתמורה להצבעה למועמד, ותכנן לזייף ולשבש את הבחירות בעיר.

החל משעות הבוקר המוקדמות, פועלת משטרת ישראל בכוחות מתוגברים במוקדי ההצבעה לרשויות המקומיות ברחבי הארץ. תכלית הפעילות לשמור על הסדר והביטחון ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

עוד בטרם החל יום הבחירות, אתמול נפתחה חקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים, בחשד לקבלת דבר במרמה ושוחד בחירות בעיר בית שמש. החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב בית שמש, שהציע שוחד לבוחרים על מנת שיצביעו בעד מועמד מסוים בעיר בית שמש.

מחקירת המקרה במחוז ירושלים עלה כי ברשתות החברתיות, פורסמו פרטיו של החשוד כמי שמציע תשלום עבור הצבעה בעד מועמד מסויים ובכך עפ״י החשד, התכוון לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר בית שמש.

עוד עלה בחקירה המשטרתית, כי החשוד הציע לבוחר מסוים תשלום של 200 שקל אם יצביע בעד מועמד מסוים. במקרה נוסף עפ״י החשד, החשוד הציע 100 שקל תמורת כל תעודת זהות של בוחר, באמצעותה התכוון עפ״י החשד להצביע, לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר.

כוחות משטרה גדולים בקלפיות

חוקרי יחידת ההונאה בימ"ר מחוז ירושלים, הצליחו להתחקות אחר החשוד, לעוצרו אמש והוא הועבר לחקירה. היום, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט וחקירת המשטרה נמשכת.

בתוך כך, הבוקר מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, קיים סיור שטח שהחל בעיר בית שמש והמשיך באבו גוש. במהלכו עמד מקרוב אחר הפריסה וההיערכות המבצעית עם מפקדי הגזרות השונות, ופגש בכוחות השיטור והסדרנים הפועלים בסמוך לריכוזי הקלפיות במחוז ירושלים.

כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים, ממשיכים לפעול בריכוזי הקלפיות ובסביבתן, בכדי להבטיח את מהלכן התקין של הבחירות תוך שמירת טוהר הבחירות, וכן לשמור על הסדר הציבורי ולהגן על שלום הציבור ובטחונו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות