תושבי הפזורה נאשמים בשוד ובהצתת רכבים

השבוע הוגש כתב אישום לביהמ"ש המחוזי נגד סלאח אבו מבארק, 19, וסלימאן אל כמלאת, 22, ולפיו הם שרפו כמה מכוניות באשקלון ושדדו קיוסק בב"ש
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד סלאח אבו מבארק, 19 משבט אבו רוקייק, וסלימאן אל כמלאת, 22 מרהט, לאחר שהציתו מספר רכבים בעיר אשקלון ושדדו קיוסק בבאר שבע. לשניים יוחסו עבירות של הצתה, עבירות בנשק (נשיאה והובלה), שוד בנסיבות מחמירות, הסתייעות ברכב לביצוע פשע ושינוי זהות של רכב או של חלק של רכב.

מכתב האישום שהוגש עולה כי לפני כחודש בשעות הלילה, הגיעו הנאשמים ואדם נוסף לתחנת דלק באשקלון, מילאו בקבוק פלסטיק בדלק ונסעו מהמקום. בסמוך לכך הגיעו השלושה לאחד מרחובות העיר וחנו בחניית הרחוב בסמוך למספר רכבים. אז יצאו שניים מהם לכיוון הרכבים, שפכו על אחד מהם דלק והציתו אותו. כתוצאה ממעשיהם התפשטה האש לשני רכבים שחנו בסמיכות.

רעולי פנים במרכז העיר

מספר שעות אחרי האירוע הגיעו השלושה לעיר באר שבע אז ירדו מהרכב אל כמלאת עם האדם כשהם רעולי פנים ועוטים כפפות לידיהם וצעדו לעבר אחד הקיוסקים בעיר. כאשר נכנסו השניים לקיוסק, אל כמלאת את דרך את הנשק שהביא עמו, כיוון אותו לעבר המוכר והורה לו לפתוח את הקופה תוך שהוא אומר לו: "אל תדבר אל תדבר", "תן לו הכל". לאור האמור פתח המוכר את הקופה והשניים נטלו סכום של כ כ-5,000 שקלים ונמלטו מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות כי בנוסף לאירועים המתוארים בכתב האישום, ביום האירועים נשוא כתב האישום או בסמוך לכך, בוצע סרטון מהנייד אל כמאלת כשהוא נמצא ברכבו של אבו מבראק ובו רואים אותו מבצע, מחלון הרכב, ירי באמצעות נשק "קרלו". לאל כמלאת יוחסה גם עבירה של הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, זאת לאחר שבעת מעצרו דחף את אחד השוטרים וניסה להימלט מהמקום.

עוד בחדשות: סולר נמהל בבנזין והמכוניות נתקעו – מי יתן את הדין?

השבוע הוגש כתב אישום שכזה נגד חברת פז בגין איסור מכירת דלק שאינו עומד בדרישות הצווים ואי שמירה על תקן רשמי, כאשר בתחנה בקריית אונו מהלו סולר בבנזין.

על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, חברת פז הפעילה את תחנת "דלק פז קריית אונו" ברחוב לוי אשכול. ובתחילת חודש יוני האחרון הועמסו משלוחי הדלק של פז ממכלית בבנזין 95 וסולר, באופן ששני תאים הועמסו בבנזין 95 ובשלושה הועמס סולר.

המכלית פרקה את הדלקים בכל מכלי הבנזין שבתחנה וכתוצאה מכך מכלי הבנזין בתחנה נמהלו בסולר. כתוצאה מכך למחרת היום התקבלו גם במשרד האנרגיה וגם בפז הודעות של לקוחות שתדלקו במכלי הבנזין שבתחנה על תקלות ברכביהם. בעקבות התלונות נסגרה תחנת הדלק על ידי פז, מכלי הדלק נשאבו ומולאו מחדש. "במעשה זה מכרה הנאשמת ב-7 וב-8 ביוני 2022 דלק שאינו עומד בדרישות החוק ובתקנים המחייבים", נכתב בכתב האישום.

________________________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות