הרצח בצפת: 'נרצח בגלל 250 שקלים'

לביהמ"ש המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד בלאל סארה, 29, ולפיו הוא היכה למוות את חברו אודי שטרן ז"ל ומנע ממנו טיפול רפואי על רקע מחלוקת כספית
נעמה כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד בלאל סארה, בן 29, תושב צפת בגין רצח חברו אודי שטרן ז"ל, זאת לאחר שהכה את המנוח ומנע ממנו טיפול רפואי. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

לפי כתב האישום, על גג בניינו של המנוח הוקמה סוכה ובה נהג לשבת עם חבריו, וביניהם הנאשם. ערב אחד, ישבו המנוח, הנאשם וחבריהם בסוכה ושתו משקאות חריפים, בין השניים התפתח ויכוח על 250 שקלים שהמנוח הלווה לנאשם ודרש ממנו להחזירם. לאחר זמן מה עזב הנאשם את הסוכה, ושב עם שקית ובה סם מסוכן. הנאשם, חברתו, המנוח וחברם המשיכו לשבת בסוכה, והגברים הוסיפו לשתות משקאות אלכוהוליים בעוד שהנאשם השתמש בסמים.

שיבוש חקירה

חברתו של הנאשם עזבה את הסוכה ולקחה עמה את השקית מבלי שהנאשם הרגיש בכך, ומשהבחין שהשקית נעלמה האשים את המנוח בלקיחתה. המנוח השיב לו בטון מתגרה והנאשם בתגובה תפס בידו צינור מתכת וחבט בראשו, וגרם למנוח חבלות ראש חמורות. המנוח נפל, אולם שב וקם על רגליו. חברם ביקש מהנאשם להזמין סיוע רפואי עבור המנוח, אולם הנאשם הורה שלא לעשות כן, ואמר לו כי הזמנת האמבולנס או המשטרה תביא למעצרו וכי המנוח בסדר. המנוח, בעודו חבול, שב לדירה ולאחר פרק זמן בלתי ידוע, כתוצאה מהחבלות שגרם לו הנאשם, התמוטט המנוח על הרצפה בסמוך למיטתו ומצא את מותו.

בשעות הבוקר, כשהנאשם וחבריו ניסו ליצור קשר עם המנוח ללא הצלחה, הבין הנאשם כי גרם למותו של המנוח וכי הוא צפוי להיחקר במשטרה בחשד לרצח. הנאשם השמיד את הטלפון הנייד שלו ונמלט למשך כ-12 ימים, עד שנעצר כשהוא מסתתר בשטח חקלאי בכפר ראמה.
___________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות