שלושה תושבי הצפון נאשמים בחטיפה

המדינה צפויה להגיש מחר (יום ה') כתב אישום נגד ה-3, החשודים כי חטפו וסחטו באיומים אדם שנפגש עם קרובת משפחתם באזור הכפר ראמה
אייל חן |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני, צפוי מחר (יום ה') כתב אישום כנגד שלושה חשודים שחטפו וסחטו אדם שנפגש עם קרובת משפחתם.

לפני מספר שבועות, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל מאדם שמסר כי בעת שנסע בכביש חסמו אותו שני כלי רכב, חטפו אותו, לקחו אותו לכספומט ותחת איומים גרמו לו להוציא להם כסף.

מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה מאומצת ונעצרו שלושה חשודים במעשה. מחומר החקירה עלה כי זמן קצר לפני החטיפה ישב הקורבן בעיר כרמיאל עם אישה והחשודים שעברו במקום זיהו אותה כבת משפחתם.

לאחר שהקורבן נפרד מהאישה, הוא נסע לכיוון ביתו וסמוך לישוב ראס אל עין חסמו אותו הרכבים ובאיומים הסיעו אותו ליער. בעת שנכחו ביער הודיעו החשודים לקורבן כי עליו לשלם להם כסף על שנפגש עם בת משפחתם ולקחו אותו לכספומט בכפר ראמה שם מסר להם סכום של 4,500 שקלים שזהו הסכום המקסימלי אותו יכול היה למשוך.

הצהרת תובע

החשודים המשיכו להחזיק בקורבן עד לחצות, לקחו אותו בשנית לכספומט וכאשר אזרח בלתי מעורב הגיע גם למקום, פנה אליו הקורבן וביקש שיחייג למשטרה. החשודים שזיהו את השיחה בין הקורבן לאזרח, נמלטו מהמקום והשאירו שם את הקורבן שהגיע מיד לתחנת המשטרה בכרמיאל.

כאמור, שוטרי המחוז הצפוני שהחלו בחקירת המקרה הגיעו תוך זמן קצר לזהות החשודים בני 20 ו-21 תושבי ראס אל עין ובן 27 תושב כמאנה ובתום שלב החקירה הוגשה כנגדם הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום מחר על ידי פרקליטות מחוז חיפה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות