כתב אישום: דרס את גרושתו לעיני ילדיהם

האב, בן 32 מאזור ירושלים, נאשם כי לאחר שהיכה את האישה, ולאחר שבני משפחה ניסו להפריד בין השניים, הוא נכנס למכוניתו, האיץ מהירות, פגע בה ופצע אותה קשה
נעמה כהן |
אילוסטרציה Envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד תושב אזור ירושלים, בן 32, זאת לאחר שדרס את גרושתו ופצע אותה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם נהג באלימות כלפי אשתו במספר הזדמנויות. לפני כשבוע נסעו בני המשפחה בכפר בו הם מתגוררים, במהלך הנסיעה החל ויכוח בין הנאשם למתלוננת והנאשם גירש אותה לפי הדין השרעי והמתלוננת ירדה מהרכב והחלה ללכת לכיוון בית הוריה. הנאשם ניסה להחזירה בכוח תוך שהוא גורר אותה.

בשלב הזה, כך לפי כתב האישום, הנאשם חנק את אשתו והזעיק למקום את בני משפחתו – שניסו להפריד בין השניים. לאחר שהצליחה המתלוננת להשתחרר מאחיזתו החלה ללכת מהמקום, הנאשם נסע בעקבותיה, האיץ את מהירות נסיעתו ודרס אותה. כתוצאה ממעשיו נגרמו למתלוננת חבלות ושברים בטבעת האגן ובסיס עמוד השדרה והיא אושפזה בבית החולים.

עבר פלילי עשיר

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת בת זוג הגורמת חבלה של ממש וחבלה חמורה בכוונה מחמירה. במקביל לכתב האישום, הוגשה נגד הנאשם בקשה למעצרו עד תום ההליכים. בבקשה צוין, כי העבירה החמורה שביצע לכאורה המשיב "מבססת את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

"מעשיו של המשיב כלפי בת זוגו מעידים על אלימות ברף גבוה, אימפולסיביות וחוסר רסן, בייחוד לאור רצף האירועים והמשכם חרף נוכחות ילדיהם הקטנים במקום. מסוכנותו של המשיב מקבלת משנה תוקף נוכח עברו הפלילי הכולל הרשעות בגניבת רכב, ובנהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול", נכתב בבקשה.

_________________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות