החיזור שהפך להטרדה: "הייתי משלם 400 שקל כדי לזיין אותך"

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד קבלן במפעל המייחס לו הטרדות מיניות של אחת העובדות, שהועסקה כמאבטחת. הפרקליטות: "היא דרשה שיפסיק – אך הוא החל לגעת בה"
דנה לווינסקי |
הטרדות מיניות - מה צריך לדעת?
הטרדה מינית, אילוסטרציה: evanto

תושב השפלה הרגיש יותר מדי חופשי עם הקולגה שלו לעבודה. מדי פעם היה נוגע בה וזורק לה משפטים מיניים.

כאשר זה הפך להיות אובססיבי היא הגישה נגדו תלונה במשטרה.

לאחרונה, הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגדו לבית המשפט, בגין מעשים מגונים והטרדה מינית.

הנאשם, בן 58, הועסק כעובד קבלן במפעל כאשר המתלוננת, הועסקה שם כמאבטחת. כתב האישום שהוגש ייחס לו שישה מקרים של הטרדה מינית ומעשים מגונים וממנו עלה כי הנאשם נהג לגעת בה באזורים מוצנעים ולהפנות אליה אמירות מטרידות.

באחד המקרים, כך נטען בכתב האישום, הנאשם הציע למתלוננת לנסוע עמו בטרקטור, היא הסכימה והשניים נסעו יחדיו. בהמשך, התיישבו הנאשם והמתלוננת בשטח המפעל.

בשלב זה, החמיא הנאשם למתלוננת על יופייה ועל כושרה הגופני, ואמר לה: "הייתי משלם לך 400 שקלים בשביל שאני אזיין אותך ושנעשה את זה פה".

"הכל בצחוק"

המתלוננת בתגובה, כך מתואר בכתב האישום, השיבה כי היא אינה מעוניינת בהצעתו.

בסמוך לאחר מכן, בעוד השניים יושבים האחד בסמוך לשנייה, ביקש הנאשם להראות למתלוננת דבר מה בשריר ברגלה ואז הנאשם נגע ברגלה באזור הברך ועלה לכיוון המפשעה ובתגובה הזיזה את ידו של הנאשם, וביקשה ממנו מספר פעמים להפסיק, עד אשר חדל הנאשם ממעשיו.

כאשר קמו ממושבם, אחז הנאשם בחזה של המתלוננת, ללא הסכמתה וזו בתגובה דרשה מן הנאשם שיחדל ממעשיו ומיד לאחר מכן, נגע בשנית בחזה של המתלוננת, והיא בתגובה הזיזה את ידו וזה בתגובה אמר לה – "הכל בצחוק".

עורך דין אורעד שלו, צינה עוד בכתב האישום כי הנאשם גם הוסיף ואמר לה במקרה אחר "מת שתרגישי את הזין שלי" ואמירות דומות נוספות. כאשר הנאשם סייע לה בדבר מה שאל אותה האם הוא יכול לגעת בגופה.

המתלוננת סירבה ובתגובה החל הנאשם לצחוק וכינה אותה: "מניאקית".

ולמרות כך הניח הנאשם את ידו על איבר מינה של המתלוננת מעל מכנסיה, ביצע תנועות ליטוף באזור ואף מישש את איבר מינה, הכל ללא הסכמתה.

בתגובה, הזיזה המתלוננת את ידו של הנאשם וביקשה ממנו שיחדל ממעשיו.

מלבד האמירות, מצוין בכתב האישום כי הוא גם נגע בה בהזדמנויות שונות בחזה שלה ובאבר מינה. באחת מהפעמים הסביר את מעשיו בכך שהוא פשוט לא יכול לשלוט בעצמו. באחת הפעמים עת שהסיע אותה לביתה, הציע לעצור את הרכב כדי לקיים יחסי מין, תוך כדי שהוא נוגע באבר מינה מעל מכנסיה. העובדת סירבה להצעותיו המיניות, והייתה מסיטה את ידו כשנגע בה.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות