יפתח מחדש? הוגש ערר על סגירת התיק נגד אייל גולן

בחדשות 13 חשפו כי 8 שנים לאחר שהחשדות נגד גולן בפרשת "משחקי חברה" הגישו עורכות הדין המייצגות 2 מהמתלוננות ערר על סגירת התיק
אייל חן |
אייל גולן, צילום: פלאש 90

שמונה שנים לאחר שתיק החקירה בעניינו של אייל גולן, על מעורבותו בפרשת "משחקי חברה", הגישו 2 מהמתלוננות ערר על סגירתו, כך נחשף אמש (יום רביעי) בחדשות 13. על פי הפרסום, בערר נטען כי "חשודים פוטנציאליים לא נחקרו וכי לא חקרו לעומק כמה סמים ואלכוהול ניתנו למתלוננות על ידי גולן וחבריו לכאורה". בחודשים האחרונים מנהלות המתלוננות קמפיין לגיוס המונים באתר ביאקטיב כדי לממן את מאבקן.

באות כוחן של המתלוננות טענו למחדלי משטרה רבים במסגרת חקירת הפרשה שנחשפה בשנת 2013, ובעקבות זאת ניתן להן על ידי הפרקליטות אישור מיוחד להגיש את הערער.

בחדשות 13 פרסמו עוד כי במרכז הערר של המתלוננות, עומדת הטענה כי מעורבים רבים, בהם גם חשודים פוטנציאליים ששמם עלה בעדויות, כלל לא נחקרו.

עמוד המאבק של נפגעות אייל גולן. צילום מסך מאתר ביאקטיב

עוד נטען כי בעת האירועים הנטענים המתלוננות לא היו בשליטה ולא היו מודעות למעשיהן ולכן יש לייחס למי מהמעורבים מאות עבירות חמורות של אונס ומעשי סדום חמורים.

באשר לגולן עצמו, נטען בערר, טוענות המתלוננות כי הוא ביצע עבירות חמורות אך זכה "להנחת סלב" וכי המעגל שסבב אותו, ובין השאר אביו דני ביטון ז"ל, הפעילו מנגנון בכדי לצוד נערות שהעריצו את הזמר המפורסם. אלה השתמשו בשמו של גולן כדי להביא את הנערות למקומות שונים, השקו אותן אלכוהול, נתנו להן סמים וביצעו בהן עבירות מין. על פי הערער, המעשים נעשו בידיעת גולן.

בפרסום מהשבוע שעבר בחדשות 13 נאמר כי גולן נחקר פעמיים נוספות במשטרה בשבועות האחרונים בחשד לביצוע עבירות מין. החשד לגביו נחקר הוא הבאת אדם לידי זנות.

בחודשים האחרונים מנהלות המתלוננות קמפיין לגיוס כספים כדי לממן את מאבקן. להצטרפות למאבק לחצו כאן.

_____________________________________________

עו"ד מיכאל כרמל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות