19 שנות מאסר לרוצח תהילה נגר ז"ל

על פי גזר הדין רושרוש ישלם את סכום הפיצויים המקסימלי למשפחתה בסך 258 אלף שקלים. במהלך הדיון היו צעקות ואף הושמעו איומים מבני משפחת רושרוש למשפחת נגר.
גופתה של נגר ז"ל, בת 31, מקיבוץ גינוסר נמצאה לפני כשלוש שנים ליד צומת מגדל. כמה שעות לאחר מציאת הגופה, נעצר רושרוש בחשד לרצח. רושרוש, הודה בחקירתו הראשונית כי נפגש עם תהילה, אך טען כי הם נפרדו בטבריה ומאז לא ראה אותה. הוא שתק במהלך חקירותיו, לא שיתף פעולה ולא שיחזר את הרצח.
בכתב האישום המקורי שהוגש נגד רושרוש, תיארו את הרצח. "רושרוש החל לתקוף את המנוחה, בעוד שהיא מנסה להתגונן מפניו. לאחר מכן, דחף הנאשם את המנוחה לשיחים שבצדו המזרחי של החניון שם חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב – עד שאיבדה את הכרתה. או אז, גרר הנאשם את המנוחה לצדו הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג, רוצץ את גולגולתה וגרם למותה. לאחר הרצח, עזב הנאשם את החניון ושב לביתו באמצעות הג'יפ".
שנתיים לפני הרצח, נגר ורושרוש הכירו והיה ביניהם קשר רומנטי. "במהלך מערכת היחסים נהג הנאשם להכות את המנוחה, להכאיב לה, להשפילה ולבזותה". צוין בו מקרה מספטמבר 2016, שבו "הכה הנאשם את המנוחה באגרוף בעינה. כתוצאה מכך היא נאלצה להיעדר מחתונת בת דודתה", כתב בכתב האישום.
רושרוש עצמו כפר בכתב האישום ועורכי דינו שמואל ברזני ותמי אולמן, הצליחו להגיע עם נציגי הפרקליטות להסדר טיעון וסעיף האישום שונה להריגה, מאחר ובפרקליטות חששו כי בשל היעדר ראיות מספיקות התיק יכול להיגמר בזיכוי.

רושרוש

במהלך הדיון, בו הקריאו השופטים את גזר הדין, פרצה מהומה באולם בית המשפט והיו חילופי צעקות בין המשפחות. משפחתו של רושרוש הכפישה את נגר, כאשר אביו של רושרוש צעק כי בנו חף מפשע ו"לא רצח אותה הוא נתן לה כסף" ואף צעקו לעבר בני משפחת נגר: "יומכם יבוא". בני משפחת נגר לא נותרו חייבים וצעקו לעברם: "אלוהים ישלם לכם, תישרפו בגיהנום".
בעקבות האיומים שספגו, אמרה בתום הדיון, נטלי אחיטוב, אחותה של תהילה נגר ז"ל, "אני חשה מפוחדת, לא יכול להיות שלא נרגיש מוגנים. באיזו זכות הוא מרשה לעצמו לפנות אליי? זה מזעזע. הפחד הכי גדול שלי שהוא יסתובב חופשי". זהבה, אמה של נגר ז"ל, הוסיפה שהיא מתייפחת בבכי: "כל יום נרצחת פה בחורה אחרת, הענישה צריכה להיות קשה ומרתיעה ולא לתת להם להיות חופשיים. הוא רצח את הבת שלי בדם קר. אבא שלו מגן עליו, שלושה עורכי דין הוא נתן לו. מי שרוצח צריך להיות בבית סוהר".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות