איים על בת זוגו ההרה – "את תהיי הכותרת הבאה ברצח"

כתב האישום שהוגש נגד תושב רחובות מתאר את מסכת האלימות שהעביר את חברתו, בין השאר השליך לעברה בקבוקי זכוכית והפשיט אותה בכוח: "אחתוך אותך לגזרים"
רונן לוי |
אילוסטרציה evanto

לבית משפט השלום ברחובות, הוגש כתב אישום כנגד תושב העיר בגין מעשה מגונה תוך שימוש בכוח ובאיומים, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים, תקיפת בן זוג והיזק בזדון. כתב האישום הוגש בעקבות עבירות מין, תקיפה ואיומים אשר ביצע במספר הזדמנויות כלפי בת זוגו ואם ביתו, בין היתר בהיותה בהריון ממנו. הרקע למעשי האלימות, כך על פי המתואר בכתב האישום, היה חשדו כי בת זוגו בוגדת בו עם אחרים. בכמה מהמקרים איים לרצוח אותה ו"לחתוך אותה לגזרים".

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת היו בני זוג והתגוררו יחד עם בתם המשותפת בדירה בעיר רחובות. מעת לעת עלה חשדו של הנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם גברים אחרים, אז היה נוהג בה באופן אלים ומאיים עליה.

כך למשל, באחד המקרים, הגיע הנאשם למקום עבודתה של המתלוננת ודרש ממנה להיכנס לרכבו. בעודם יושבים ברכב, התגלע וויכוח בין השניים במהלכו אמר לה הנאשם "תורידי את המכנסיים". כשסירבה, כך נטען, הפשיט הנאשם בכח את מכנסיה ותחתוניה, וצעק עליה "זונה, שרמוטה, היית עם מישהו אחר בגלל זה את לא רוצה".

נשיכה באף

בהמשך, כך מתואר עוד בכתב האישום, פישק הנאשם בכח את רגליה במטרה לבדוק האם קיימה יחסי מין עם גבר אחר. כשביקשה שיחדל ממעשיו השיב לה הנאשם "אם לא תגידי את האמת אני ארצח אותך, אני אחתוך אותך". בהמשך אף איים עליה באמצעות סכין יפנית בעודו חונק אותה ונושך את אפה עד כדי זוב דם.

לאחר שהצליחה לחלץ עצמה מהרכב זרק הנאשם בקבוק בירה, ואת מכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת וגרם להתנפצותו. הנאשם איים עליה בשנית "אם תצרחי אני ארצח אותך", סטר לה בראשה ונסע מן המקום.

במקרה אחר, עת הייתה המתלוננת בחודש השישי להריונה, יצאו הנאשם והמתלוננת לטייל. בעקבות חשד שהתעורר בנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם חבר שלו, איים עליה באומרו "את תהיי הכותרת הבאה ברצח".

במקרה נוסף כאשר חשד כי המתלוננת בוגדת בו, לקח ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה, סטר לה, חנק אותה בצווארה, הצמיד אותה לקיר ותלש ממנה את השרשרת שענדה על צווארה. בהמשך לכך איים עליה באומרו ש"יחתוך אותה לגזרים".

____________________________________________________

עו"ד מיכאל כרמל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות