אין גבול לחוצפה: עשה תאונה לאחר שוד וגנב את מי שבאו לעזרתו

המשטרה עצרה במהלך סופ"ש חשוד בשוד אלים של אישה סמוך לכיכר אתרים בת"א. ע"פ החשד, במהלך הנסיעה במכונית הגנובה ביצע תאונה עצמית וניסה לגנוב רכב נוסף
מעיין לביא |
"התנהלות פוגענית ובריונית". אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

הגנב שלא נח: המשטרה עצרה בסוף השבוע בתל אביב גבר, תושב רחובות בן 42, החשוד כי שדד אישה וגנב רכבים ולאחר שביצע תאונה עצמית עם אחד הרכבים, נטש את הרכב ונמלט. מעצרו הוארך היום (יום א') בבית משפט השלום בעיר.

המשטרה פתחה ביום שישי האחרון בחקירה עם קבלת דיווח על שוד רכב וטלפון נייד של אישה סמוך לכיכר אתרים בת"א. מתלונת האישה התברר לשוטרים כי שעה שישבה ברכבה, גבר ניגש אליה, משך בשערה והוציא אותה בכוח מהרכב ובהמשך גנב את הטלפון הנייד שלה ונמלט עם רכבה מהמקום.

יישאר במעצר

חקירת המשטה העלתה כי בהמשך, החשוד ביצע תאונה עצמית עם הרכב הגנוב סמוך לחוף ירושלים. עובדי חברת חשמל שהיו במקום והבחינו בו, ניגשו לסייע לו. בתגובה, החשוד גנב את רכבם ונמלט עד אשר הגיע לתחנת דלק וגם שם, ניסה לגנוב את מכוניתה של עובדת במקום ומשנכשל, נסע עם הרכב הגנוב של חברת החשמל ונטש אותו בכביש 44.

שוטרי תחנת לב ת"א התחקו אחר החשוד, בן 42 מרחובות ובחלוף זמן קצר הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. בדיון לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו שהתקיים הבוקר (יום א') בבימ"ש השלום בת"א, הוארך מעצרו של החשוד עד מחר.

עוד בפלילים: איים על בת זוגו ההרה – "את הנרצחת הבאה"

לבית משפט השלום ברחובות, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בגין מעשה מגונה תוך שימוש בכוח ובאיומים, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים, תקיפת בן זוג והיזק בזדון. כתב האישום הוגש בעקבות עבירות מין, תקיפה ואיומים אשר ביצע במספר הזדמנויות כלפי בת זוגו ואם ביתו, בין היתר בהיותה בהריון ממנו. הרקע למעשי האלימות, כך על פי המתואר בכתב האישום, היה חשדו כי בת זוגו בוגדת בו עם אחרים. בכמה מהמקרים איים לרצוח אותה ו"לחתוך אותה לגזרים".

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת היו בני זוג והתגוררו יחד עם בתם המשותפת בדירה בעיר רחובות. מעת לעת עלה חשדו של הנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם גברים אחרים, אז היה נוהג בה באופן אלים ומאיים עליה.

באחד המקרים, כך לפי האישום, עת הייתה המתלוננת בחודש השישי להריונה, יצאו הנאשם והמתלוננת לטייל. בעקבות חשד שהתעורר בנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם חבר שלו, איים עליה באומרו "את תהיי הכותרת הבאה ברצח".

__________________________________________________

עו"ד מיכאל כרמל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות