מה הקשר בין מזון לנדל"ן? תשאלו את עו"ד סיגל תמיר

עו"ד סיגל תמיר משלבת בין שני החלומות שלה: לסייע למי שסובל מהפרעות אכילה וללוות לקוחות בדרך לעסקאות מקרקעין. את שניהם היא מבצעת באופן אישי ומסור
מעיין לביא |
עו"ד סיגל תמיר
עו"ד סיגל תמיר

יש אנשים שיודעים מה הם יעשו כשיהיו גדולים, עוד כשהם קטנים. יש כאלה שמוצאים את עצמם בסופו של דבר בתחום שלא הם ולא מי שמכיר אותם דמיינו. ויש כאלה שמגלים את האהבה בגיל מוקדם, אבל החיים המקצועיים מובילים למקום אחר – עד שהנתיבים נפגשים שוב ונוצר האיחוד המיוחד בין עבודה מתגמלת לסיפוק אישי.

עו"ד סיגל תמיר נולדה ברמת גן, בעלת משרד עו"ד העוסק בנדל"ן, ליווי משקיעים ויזמים, כבר בגיל 20 ביצעה את עסקת הנדל"ן הראשונה שלה, כשרכשה דירה למגורים בעיר הולדתה, והפסיקה לממן למישהו אחר את המשכנתא. דירה זו הפכה לנכס השקעה כשעברה לישוב אחר, שם רכשה מגרש ובנתה למשפחתה בית. לאחר מכן רכשה גם חנות כנכס להשקעה, אולם העיסוק המקצועי שלה היה בתחום האימון האישי, טיפול והדרכה. כמי שהצליחה – בניגוד לתחזיות הרופאים – לנצח את הפרעת האכילה ממנה סבלה קשות ללא אשפוז, וזאת באמצעות שיטה שפיתחה בעצמה, המשלבת תזונה נכונה שליטה התנהגותית ותת מודע, בערה בה התשוקה לסייע לנערות ונשים אחרות שסובלות אף הן.

לזהות דגלים אדומים

לאחר הצלחתה בטיפול העצמי, החליטה כהרגלה להעמיק את הידע, היא השקיעה והתמידה באקדמיה וסיימה תואר דוקטור במדעי התזונה וההתנהגות בנושא הפרעות אכילה. פתחה תחילה קליניקה שעם השנים הפכה למרכז לחיים בריאים, אותו היא מנהלת ומלווה את צוות המרכז המסייע לנשים צעירות רבות להשתחרר מן היחס הכפייתי למזון ולגוף, באמצעות השיטה שפיתחה.

אולם בשלב כלשהו החל לדחוק בליבה חלום ישן נוסף – וגם אותו היא פנתה להגשים, הפכה לחברה מן המניין בלשכת עורכי הדין ולכוח עולה בתחומי הנדל"ן, הגישור, וצוואות והסכמים. היא מביאה עמה לתחום המשפטי את הקשב, הסבלנות, והטיפול האישי שטיפחה בעולם ההדרכה. כמו שהיא לימדה איך להתגבר על פיתויים ולזהות דגלים אדומים בהתנהלות האישית מול האוכל, היא מונעת מלקוחותיה או המשקיעים מלהיכנע לרצון "לגמור עם זה כבר" או לפחד שיחטפו להם את הדיל המעולה – ומוכיחה להם לא אחת שהדיל לא מעולה בכלל.

בין נכס לנכס ובין לקוחות מאושרים, עו"ד תמיר ממשיכה לפקוח עין על קליניקת התזונה הבריאה שהקימה, ובזמן שבאמת נשאר לה לעצמה בלבד, היא מתמחה באפיית עוגות טבעוניות כה טעימות, שאיש לא שם לב שאין בהן לא ביצים ולא חמאה. אז אם אתם זקוקים לליווי מסור וסבלני ברכישת נכס או מכירתו, כדאי לפנות למי שהטיפול האישי הוא כרטיס הביקור שלה.

לאתר עו"ד סיגל תמיר לחצו כאן.


עו"ד סיגל תמיר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות