6 שנים אחרי: כתב אישום על אונס נערה במלון באשדוד

איגור קפלונוב, 33, רון גולצמן, 29, ויצחק ברוך ארונוב, 36, נאשמים כי פגשו בקטינה, סיממו אותה והשקו אותה באלכוהול, צילמו אותה עירומה וביצעו בה עבירות מין
גילי סיוון-כהן |
חשד: הכיר צעירה ברשת וביצע בה עבירות מין
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד איגור קפלונוב בן 33 מאשקלון, רון גולצמן בן 29 ונהג המונית יצחק ברוך ארונוב בן 36 מאשדוד, המייחס להם ביצוע עבירות מין כלפי מתלוננת שהייתה נערה בת כ-14.5, בעת ביצוע המעשים בשנת 2015. הנערה, כיום בת 21, התלוננה נגד השלושה רק לאחרונה, כ-6 שנים לאחר המקרה, לאחר שאזרה אומץ לעשות כן. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

על פי עובדות כתב האישום, ארונוב שהיה נהג מונית, פגש במתלוננת, לקח אותה לחדר במלון באשדוד, שם נתן לה להשתמש בסם מסוג קוקאין ולשתות אלכוהול ולאחר מכן ביצע בה עבירות מין. לאחר מכן, הזמין את הנאשמים קפלונוב וגולצמן, לבוא לחדר במלון, שם גם הם ביצעו במתלוננת בצוותא מעשי מין, והכל מבלי הסכמתה של המתלוננת ותוך מודעות לכך שהמתלוננת נמצאת במצב בו נמנע ממנה לתת הסכמה, וזאת בשל מצבה הפיזי לאחר השימוש בסמים ובאלכוהול.

אזרה אומץ להתלונן

בנוסף, פגעו הנאשמים בפרטיות המתלוננת בכך שצילמו אותה עירומה. לאחר מספר שעות, עזבו הנאשמים את החדר והותירו את המתלוננת לבד בחדר, כשהיא שרויה עדין תחת השפעת הסמים והאלכוהול.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של אינוס, מעשי סדום ופגיעה בפרטיות. בנוסף לכך, מיוחסת לארונוב גם עבירה של הדחת קטין לסם.

למרות שהנערה שכיום היא צעירה כבת 21, אזרה אומץ להתלונן רק בתקופה האחרונה כ-6 שנים לאחר המקרה, הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

אישום: הפיץ תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ונערות

בשבוע שעבר הוגש לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד אלון גברילוב, בן 20 מחדרה, בגין עבירות של הטרדה מינית והתנכלות, פגיעה בפרטיות, סחיטה באיומים, החזקת חומר תועבה בו מתועדים קטינים וניהול החזקת מאגר מידע אסור. גברילוב עסק בהפצה של תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ונערות ישראליות באמצעות הטלגרם ואפליקציית דיסקורד.

על פי כתב האישום, הנאשם הקים וניהל מספר קבוצות ייעודיות באפליקציית הטלגרם, בהן נהג להפיץ תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של נשים ונערות ישראליות, ללא הסכמתן. הפרסומים כללו, על-פי רוב, תצלום הפרופיל האישי של אותן נשים ברשתות החברתיות, המכיל את פרטיהן האישיים, וזאת לשם זיהוין וכדי להוכיח לחברי הקבוצות כי מדובר בנשים ישראליות שאינן עובדות בתעשיית המין. בקבוצות אותן ניהל הנאשם היו פעילים למעלה מ-15 אלף חברים שצרכו את התכנים המיניים המופצים בהן. יצוין כי תכנים אלה היו זמינים לצפייה גם למשתמשים מזדמנים שלא היו חברים בקבוצות.

עוד מתואר בכתב האישום כיצד פרסם הנאשם בקבוצה קישור לבּוֹט אשר סיפק לחברי הקבוצה גישה בלתי מוגבלת לתוכן האגור בו, פרטים מזהים ותכנים מיניים של כ-450 צעירות ישראליות כשהן בעירום או מקיימות אקטים מיניים, והכל ללא הסכמתן. נוסף על פרסום התמונות בטלגרם, הקים וניהל הנאשם שרת בפלטפורמת דיסקורד אשר שימש גם הוא לפרסום תכנים מיניים של נשים וצעירות ישראליות. הנאשם עשה שימוש בשרת על מנת למכור גישה למאגר מקוטלג של תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים וצעירות ישראליות תמורת כסף.

_________________________________________________________________

עו”ד קימברלי אלון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות