סוגרים את השנה עם כותרות אוביטר

פקידת בנק אולצה לשדוד את מקום עבודתה כשעל גופה חגורת נפץ, בן 16 נאשם ברצח הפדופיל בנתניה בחודש שעבר, וגם: האם רקדנית צעירה נפצעה בהופעה בגלל נייר צלופן?
מערכת אוביטר |

פקידת בנק מזרחי טפחות שנחטפה ואולצה לשדוד את מקום עבודתה כשעל גופה חגורת נפץ, הצעירה שביקשה פיצוי על פציעה ברגלה במהלך הופעת מחול שנגרמה בעקבות נייר צופן, העבריין הסדרתי שנידון לעונש קל במיוחד על תקיפה של בת זוגו והנער בן ה-16 שנאשם ברצח הפדופיל בנתניה בחודש שעבר.

שוד ביי פרוקסי

פותחים עם דרמה, מהסוג שאנחנו רגילים לראות בנטפליקס, שהתרחשה בִּסניף בנק מזרחי טפחות בחיפה.
עובדת הבנק נעצרה בחשד שניסתה, לכאורה, לשדוד את מקום עבודתה באמצעות חגורת נפץ. אולם בחקירתה טענה כי נחטפה, ואולצה לבצע את המעשה.

ביום שישי בבוקר נעצר משה שובל, תושב חיפה, ללא עבר פלילי, בחשד שהוא זה שחטף את עובדת הבנק והורה לה לבצע את השוד, אחרי שצילם אותה בעירום, ואיים שיפיץ את תמונותיה.

צלופן המחלוקת

בית משפט השלום ברמלה, דחה תביעת נזקי גוף של צעירה, שטענה כי נפצעה במהלך הופעת ריקוד, כשהיתה נערה, בשל נייר צלופן שהיה על הבמה.

בהחלטתו כתב בית המשפט כי "מעדותה של התובעת לא ניתן לקבּוע ממצא בדבר קיומו של מפגע, הוא נייר הצלופן אשר עליו לפי הטענה החליקה רגלה”.

ישן זה לא נחשב?

בית משפט השלום ברחובות, גזר שנה וחצי מאסר, ו-500 שקלים קנס, על תושב השפלה, שהורשע בצירוף של ארבעה תיקים, מתוכם שלושה בגין תקיפת בת זוגו, ועוד אחד בגין החזקת סמים לצריכה עצמית.

אף שהמדינה דרשה להחמיר בעונשו, הסתפק בית המשפט בעונש קל במיוחד, זאת על רקע הודאתו בַּמיוחס לו, והעובדה כי "חלק מהאירועים ישנים יחסית".

העלמת מס ברשת

נמשכת האכיפה נגד ישראלים המחזיקים במטבעות וירטואליים וסוחרים בהם, ללא דיווח לְרשות המיסים. במסגרת החקירה, נעצר פַאבֶל רודמן, תושב באר שבע, בחשד להשמטת הכנסות בהיקף של כ-4 מיליון שקלים וחצי, בְּמסחר במטבעות וירטואליים, במטרה להתחמק מתשלום מס.

כזכור, רק בשבוע שעבר נעצר תושב ירושלים, בתחילת שנות ה-30 לחייו, בחשד להעלמת הכנסות, בהיקף של יותר מאחד-עשר מיליוני שקלים, שהופקו מעסקאות של המרת מטבעות וירטואליים.

דקר את הפדופיל

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש היום (יום א') כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד נער בן 16, תושב השרון, בגין רצח. הנער יואשם, כי לפני כחודש, רצח בביתו בנתניה את חיים ויזמן, פדופיל בעל עבר פלילי של עבירות מין.

לפני כחודש התגלתה גופתו של הקורבן בדירתו על-ידי שני צעירים שהגיעו לבקרו. חוקרי המשטרה שהוזעקו למקום, הבחינו כי הקורבן נדקר באמצעות סכין, מספר רב של פעמים, בכל חלקי גופו, וכי נעשה ניסיון להצית את המקום, במטרה לטשטש ראיות.

במסגרת החקירה התגלה כי הנער תועד בעת רכישת הסכין בחנות, ובמצלמת אבטחה סמויה, בעת שהגיע עם הקורבן לביתו בשעת ערב, וכאשר יצא משם לבדו, כחצי שעה לאחר הרצח.

ועד כאן מאוביטר להיום. לַכַּתבות המלאות, וּלְכַתבות נוספות, היכנסו לאתר.
ושתהיה לכם שנה טובה!

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות