לקט שבועי: הכותרות החמות שלנו

תושב בת ים נעצר בחשד שהתעלל ושרף את כלבו כדי ש"יתאחד עם האדמה", מני נפתלי מנצח בביהמ"ש וזוכה לפיצוי, וגם: חבר בקהילת האינפנטיליזם חשוד בהטרדה מינית
מערכת אוביטר |

אז מה היה לנו השבוע? תושב בת ים נעצר בחשד שהתעלל ושרף את כלבו כדי ש"יתאחד עם האדמה", ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת שר המשפטים לרפורמה בעבירות תעבורה שאמורה להביא לצמצום משמעותי של הליכים פליליים בעבירות תנועה, מני נפתלי מנצח בביהמ"ש וזוכה לפיצוי ממקורבי רה"מ לשעבר נתניהו, וגם: חבר בקהילת האינפנטיליזם, שחבריה נוהגים להתלבש כתינוקות, חשוד בהטרדה מינית של בת 14 לאחר שהעלה לרשת תמונות שלו לבוש בטיטול.

התעללות לא אנושית

המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון תושב בת ים בחשד שכפת את רגליו ופיו של כלבו ושרף אותו סמוך למחלף קוממיות. להגנתו טען החשוד כי כלבו נפגע בתאונת דרכים וכך הוא בחר להפרד ממנו. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים.

מהפלילי למנהלי

ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת שר המשפטים גדעון סער לרפורמה בעבירות התעבורה שאמורה להביא לצמצום משמעותי של הליכים פליליים בעבירות תנועה. על פי הצעת החוק, קבלת קנס ונקודות על עבירת תעבורה לא תהווה עוד התחלה של הליך פלילי אלא תדון בדיון מנהלי. בנוסף, ההליך לא ידרוש בדרך כלל הגעה פיזית לדיון. לפני כחודש, לשכת עורכי הדין יצאה נגד המהלך ובינתיים נראה, כי השר גדעון סער לא סופר את הלשכה.

ניצחון למני נפתלי

בית המשפט השלום בהרצליה הורה למקורבי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, עורכי הדין יוסי כהן ודוד שמרון, לשלם למי שהיה אב הבית במעון רה"מ, מני נפתלי, פיצוי בסך מאה תשעים ואחד אלף שקלים, בגין לשון הרע.

בפסק הדין נכתב כי "לא רק שהנתבעים לא הוכיחו כי התובע הוא אדם בלתי אמין ושקרן גדול, אלא שמחומר הראיות שלפניי עולה כי התובע הוא אדם ערכי ואמין”.

זה תינוק זה?

חוקרי הסייבר של משטרת ישראל עיכבו אתמול לחקירה גבר, מקהילת האינפנטיליזם, החשוד בהטרדה של קטינה כבת ארבע עשרה. האיש גם העלה לפרופיל תמונות בעלות אופי מיני בהם הוא מצולם לבוש בטיטול בלבד. החשוד הועבר לחקירה בבאר שבע, בסיומה שוחרר בתנאים.

האיש נחשד כי יצר קשר עם הקטינה באינסטגרם באמצעות פרופיל פיקטיבי שיצר, וביקש ממנה לבצע פעולות בעלות אופי מיני.

לקוח מסתייג

בית המשפט המחוזי בחיפה, גזר 200 שעות שירות לתועלת הציבור, על תושב הצפון, ללא עבר פלילי שהצית את דלת משרד עורך דינו בעקבות סכסוך כספי.

על פי גזר הדין, בית המשפט הקל בעונשו של האיש, שכבר גרם לנזקים שונים במשרדו של בא כוחו בעבר, מכיוון ומדובר בנסיבות חריגות ובצורך גדול יותר לשיקום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות