שנה טובה היא שנה של הצלחות משותפות

אם יש דבר אחד שהשנה האחרונה לימדה אותנו, זה שאנחנו חייבים להיות יחד כדי להצליח ולנצח. ברכת שנה טובה ממי שמבין איך מתארגנים
%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%99%d7%a8-%d7%a1%d7%9e%d7%95-%d7%91%d7%a8%d7%a7%d7%aa |
שנה טובה!
שנה טובה!

השנה, שנת הקורונה, גילתה לנו אולי יותר מהכל שאנחנו זקוקים אחד לשני. בימים שבהם כולנו היינו סגורים בבתים אל מול הרשתות החברתיות, ראינו שדווקא כאשר כולנו מתלכדים סביב מטרה משותפת, אנחנו יכולים ונביא לשינוי משמעותי לנו ולעתידנו.

יותר מכל, זאת הייתה שנה של מאבקים. שנה שבה קבוצות שונות בעלות מטרות משותפות הצליחו כנגד כל הסיכויים להביא לשינוי אמיתי ובר קיימא.

אל עולם המשפט נכנס שחקן חדש ומבטיח – קמפיין מימון המונים.

הקמפיין שבאמצעותו יכול כל אדם לרתום את כוחו של הציבור למען מאבקו המשפטי שלו, שהתגלה כאחד הכלים הכי יעילים בבית המשפט ומעבר לו.

ביאקטיב הוקמה בדיוק לשם כך: לתת בית ובמה למאבקים שגייסו דרכנו מימון להגשת בג"צים, עתירות מנהלתיות, תביעות ייצוגיות, לקידום מאבקים סביבתיים, להגשת תביעות או להגנה מפניהן, לקידום הפגנות, להקים ארגוני עובדים או להתאגד בכלל ועוד.

 

משנים מציאות

נכון, זאת לא הייתה שנה פשוטה (בלשון המעטה) אך בזכות הגיוסים הללו שנעשו באמצעות ביאקטיב, המאבקים הניבו פירות. כ-60 מאבקים שעלו במהלך השנה רצו לגייס בממוצע 6 מיליון ש"ח. בפועל, הם הצליחו לגייס סכום כולל של 9 מיליון ש"ח שגויסו מ-50 אלף תומכים ותומכות!

עו"ד אופיר ברקת סמו

ההישג הזה הוא ההישג של מובילי המאבק – פעילים סביבתיים, לוחמי צדק ואזרחים שאכפת להם וגם שלכם ושלכן, הקהילה שהתגייסה לתמוך במאבקים חשובים וחזקים. כל אחד ואחת מכם שהחליט לתרום מזמנו ומכספו למען המאבק המשפטי, אליו הוא מרגיש הזדהות ורצון לתמוך, נתן את חלקו במלחמה שעדיין נמשכת אל הצדק.

 

הצלחה משפטית עוברת דרך גיוס ותמיכת ההמון

רוצים לעשות שינוי? יש לכם רעיון למאבק ששווה לפעול למענו? הצטרפו לסדנת ביאקטיב שתתקיים בקרוב, ותוכלו לרכוש את הכלים על מנת להוביל מאבק ולגייס תמיכה. הסדנה בהנחיית מנכ"ל ביאקטיב, עו"ד אופיר סמו, וההשתתפות היא ללא עלות. אל תתמודדו עם המאבק שלכם לבדכם. באמצעות שימוש נכון בכלים שתרכשו בסדנה תוכלו לצאת ולהתחיל לגייס את המימון הדרוש למטרה שלכם

להרשמה לסדנת ביאקטיב >>>

 

ברוכה הבאה תשפ"ב

גם בשנה הבאה, אין בכוונתו להביט לאחור וברצוננו להמשיך הלאה, עם כל הכוח לתמיכה וגיוס במאבקים משפטיים למען מטרות חשובות. נמשיך להיות הבית לאקטיביזם משפטי וציבורי גם בשנה הבאה, כי רק ככה משנים מציאות.

בשם כל הצוות שלbeatcive וקבוצת הדסטארט, אנו מאחלים לכולנו שנה טובה ומוצלחת!

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות