מהדורת יום ד' של אוביטר: מסכמים את הכותרות

האם מותר לדייר להציב ארון בחדר המדרגות? איזה תרגיל עשו השוטרים לפדופיל מת"א? וגם: למה הצית אדם בן 75, ללא עבר פלילי, את דלת המשרד של עורך דינו?

האם מותר לדייר להציב ארון בחדר המדרגות? איזה תרגיל עשו השוטרים לפדופיל מת"א? האם אישה באמת ניסתה לחטוף ילדה מידי סבתה במסעדה בבת ים? וגם: למה הצית אדם בן 75, ללא עבר פלילי, את דלת המשרד של עורך דינו?

ארון המחלוקת

המפקח על המקרקעין בַּרחובות, שם סוף לוויכוח עתיק יומין, בין שכנים בבניינים ישנים, שמעמידים רהיטים בחדר המדרגות, כאילו היה מחסן פרטי.

המפקח הורה לִשכנים בְּבניין בראשון לציון, להסיר ארון שהציבו בחדר המדרגות, זאת לאחר תביעה שהגישה שכנה אחרת, בה טענה כי מדובר במכשול מסוכן, וסיפוח של שטחים משותפים.

תרגיל לפדופיל

משטרת תל אביב עצרה, בתום פעילות סמויה, גבר, תושב העיר בן חמישים, בחשד לעבירות פדופיליה.
הבלשים הִגיעו אל מקום מפגש, בו המתין האיש לנער קטין, לצורך מפגש מיני. זאת לאחר ששוחח עמו והצליח לשכנעו בַּרשת. רק אז הסתבר לו, כי כל העת הוא ניסה לפתות, את אחד מבלשי המשטרה.

חטיפה או ויכוח חינוכי?

לפני כשבוע התקבל דיווח במוקד 100, מתושבת חולון, שטענה כי אישה ניסתה לחטוף את בתה, במסעדה בחוף הים בבת ים, בעת שהילדה שהתה עם סבתה.

לאחר שברשתות החברתיות, כבר נָפוֹצוּ שמועות על ניסיונות חטיפה, המשטרה איתרה את החשודה, בשנות השלושים לחייה. אז התברר כי לא היה מדובר בניסיון חטיפה, אלא בוויכוח קולני בין האישה, שהייתה בגילופין, עם הסבתא, על דרך החינוך של הילדה.

עניינה של האישה, אזרחית אירופית, ללא אשרת שהיה בתוקף, הועבר לטיפול משטרת ההגירה, שתשיבה לארץ מוצאה.

לקוח מסתייג

בית המשפט המחוזי בחיפה, גזר 200 שעות שירות לתועלת הציבור, על תושב הצפון, ללא עבר פלילי, שהִצית את דלת משרד עורך דינו, בעקבות סכסוך כספי.

על פי גזר הדין, בית המשפט הֵקל בעונשו של האיש, שכבר גרם לִנזקים שונים במשרדו של פרקליטו בעבר, מכיוון שמדובר בִּנסיבות חריגות, ובצורך גדול יותר לשיקום.

ועד כאן מאוביטר להיום. לַכַּתבות המלאות, וּלְכַתבות נוספות, היכנסו לאתר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות