עבריין מין הפר את תנאי הפיקוח והתכתב עם קטינות

ביהמ"ש האריך ב-3 ימים את מעצרו של תושב לוד, 24, מפוקח מין, החשוד כי הפר את תנאי שחרורו ויצר קשר עם ילדות ונערות ושלח להן תמונות של איבר מינו
רונן לוי |
הוארך שוב מעצר החייל שסחט את הרב מקריית מלאכי
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה צעיר תושב לוד, בן 24, מפוקח מין, בחשד שהפר את תנאי הפיקוח והתכתב עם נערות וילדות ואף שלח להן תמונות של איבר מינו. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט.

שוטרי סיור שהיו בפעילות שגרתית בלוד, הבחינו בצעיר הרוכב על אופניים חשמליים ללא קסדה ופנו אליו. בתגובה ניסה הצעיר להימלט מהמקום ועוכב ע"י השוטרים לאחר שהעלה את חשדם.

בבדיקת הצעיר התברר כי הינו מפוקח מין המשוחרר בתנאים מגבילים ביניהם איסור על החזקת טלפון סלולרי חכם ואיסור על יצירת קשר עם קטינות. בחיפוש שנערך בחפציו נמצא בתיקו טלפון סלולרי חכם. השוטרים הודיעו לצעיר כי הוא מעוכב לחקירה בתחנה ובתגובה החל להתפרע ולהתנגד תוך שהוא דוחף ומכה את השוטרים בניסיון להימלט. לאחר מאבק קצר הצליחו השוטרים לאזוק אותו ועצרו אותו לחקירה.

הצעות מיניות בוואטסאפ

בחקירתו בתחנת לוד התברר כי החשוד ניהל התכתבויות עם מספר קטינות בעשרות בקבוצות וואטסאפ המיועדות לקטינים, בהן הוא פונה אל הקטינות ומציע להן הצעות מיניות וכן הצעות להיפגש עימו. באחד המקרים הוא שלח תמונות של איבר מינו לקטינה בת 12.

התכתב עם הקטינה בוואטסאפ.

כמו כן, התברר כי החשוד ניהל חשבונות פעילים במספר רב של רשתות חברתיות כגון: טיק טוק, פייסבוק ואינסטגרם תוך שימוש בפרופיל פקטיבי ודרכו יצר קשר עם עשרות קטינות. בבדיקת מכשירו הסלולרי נמצאו עשרות סרטונים בעלי תכנים פורנוגרפיים.

מעצרו של החשוד, תושב לוד בן 24, הוארך בבית המשפט בשלושה ימים ועם סיומה של החקירה, בכוונת הפרקליטות להגיש כנגדו בימים הקרובים כתב אישום חמור בגין עבירות מין, הפרת תנאי הפיקוח ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו.

תרגיל לפדופיל: קבע עם נער ומצא שוטרים

השבוע, בתום פעילות סמויה, עצרה המשטרה את תושב תל אביב בחשד לעבירות פדופיליה, לאחר שהבלשים הגיעו אל מקום המפגש בו הוא המתין לקטין עמו התכתב ברשת ואז התברר לו כי מי שהתכתב עימו היה בלש משטרתי.

במסגרת פעילות ממוקדת וסמויה של משטרת ישראל נגד עברייני מין ברשת, ביצעו בלשי מחלק הנוער במרחב יפתח פעילות ממוקדת בת”א נגד תושב העיר בשנות ה-50 לחייו בחשד שהזמין אל ביתו נער קטין למפגש מיני לאחר התכתבויות ושכנועים ברשת.

הופתע לגלות: שוטרים במקום נער

ראשיתה של החקירה הסמויה, לפני מספר ימים עם קבלת דיווח בדבר חשד להתכתבויות מיניות שמבצע החשוד עם מספר קטינים ברשתות, באמצעות אפליקציות שונות, במהלכן מבקש מהקטינים לבצע פעולות מיניות מול המצלמה ואף מזמין אותם להיפגש עימו בדירתו בעיר תוך שכנועים רבים. בתוך כך, בלשי המשטרה התכתבו באופן מבוקר עם החשוד, שכאמור הזמין את הקטין אל דירתו ואף נצפה ממתין לו ברחוב סמוך לביתו.

כאשר החשוד המתין לנער שהיה אמור להגיע במונית, הופתע לראות את בלשי המשטרה שהודיעו לו כי הוא עצור לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה נכלא. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה האריך בית משפט השלום בת”א את מעצרו של החשוד בשלב זה יום רביעי, לצד הגשת הצהרת תובע לפיה בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בהתאם.

___________________________________________________________________

עו”ד סיוון כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות